Minusem na długich dystansach jest prędkość maksymalna na autostradzie, wynosząca 100 (no może w porywach 110) km/h. Motocykl rozpędziłem co prawda do ponad 130 km/h, ale wibracje nie dają wtedy żyć. Plusem jest jednak to, że tysiące zalet pozwalają szybko o tym zapomnieć i pomagają koncentrować się na walorach motocykla, co jest w jeździe zdecydowanie ważniejsze, nawet, a może głównie, podczas długich podróży!
Royal Enfield Bullet 500
Minusem na długich dystansach jest prędkość maksymalna na autostradzie, wynosząca 100 (no może w porywach 110) km/h. Motocykl rozpędziłem co prawda do ponad 130 km/h, ale wibracje nie dają wtedy żyć. Plusem jest jednak to, że tysiące zalet pozwalają szybko o tym zapomnieć i pomagają koncentrować się na walorach motocykla, co jest w jeździe zdecydowanie ważniejsze, nawet, a może głównie, podczas długich podróży!
Royal Enfield Bullet 500
Niskie spalanie, niesamowita elastyczność silnika w porównaniu do Junaka.