Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
pińczów
50 cm3
4 KM
0.00 s
Motorek dostałem od rodziców 24.06.2010 roku .Jest to mój drugi Romecik,pierwszy był ogar 200 z silnikiem Jawki.Mojego "MINI TRANSALPA" docierałem zgodnie z instrukcją,nie przekraczając 6500 tys.obrotów.
Jest to wersja ZETKA+ w srebrnym kolorze.
Ten motor nadaje się idealnie do jazdy po mieście jak i po "polnej drodze".Jego spalanie,które przekracza trochę 2 litry daje możliwość przy 13 litrowym baku na przejechanie ponad 500 km.
Motor kupiłem bez blokad.Maksymalna prędkość na oryginalnej zębatce posiadajacej 58 zębów wynosiła ponad 70 km/h.
W Romeciku były bardzo duże drgania silnika powyżej prędkości 55 km/h.Przytłumiła to mniejsza tylna zębatka od Rometa Z 125,która ma 38 zębów.Z początku myslałem z tatą,że się zbierał nie będzie,ale jest cool.Są dłuższe biegi,nie ma drgań,wolniej się zbiera,ale za to przyjemność jest jechać sobie ponad 70 i widzieć co kolwiek w lusterkach ;)))
Wielu uważa że jest to zwykły "CHINCZYK" ,który rozleci się po 4 tys.km.Ja natomiast uważam,że jak ktoś dba o machine to i machina posłuszna jest i większych problemów nie sprawia.Wkońcu przejechałem nim 3500km i 800m bez żadnej awarii,oprócz spalenia żarówki postojowej i od obrotomierza.
Hamulce do tego motoroweru są dopasowane bardzo dobrze.Ja hamuje przodem,który ma tarczę i jeden tłoczek co daje na szosie bardzo dobre hamowanie,trzeba tylko wyczuć hamulce ;-)
Olej zawsze wymieniałem na czas.Obecnie motor stoi w piwnicy przykryty kocem na drewnianych kołkach (żeby koła się nie zkwadraciły) zakonserwowany białym Fluidolem obok Drag Stara mojego taty.Spokojnie czeka sobię na NEW SEASON
w którym będzie nawijał kolejne kilometry ;))).Jest regularnie przeze mnie przepalany.
W kwietniu oczywiscie pojawię się na rozpoczęciu sezonu motocyklowego w Częstochowie.
Na jednym zdjęciu jestem ja na paradzie motocyklowej gdy był zlot w Pińczowie.
Wizualny:
-przednia szyba firmy LOUIS
-bagażnik od Rometa K 125
-lusterka w chromie
-rura wydechowa od Hyosunga (chrom). Naprawde ładniej wygląda
Obrotomierz od Suzuki Gn 125
Mechaniczny:
-modół tuning 4T
-zębatka 38 zębów od Rometa Z 125(naprawdę polecam)
-wycięcie katalizatora
4-sów
4 biegi
chłodzony powietrzem
pionowy układ cylindra
moc około 4 km
Przód z poczatku był twardy,ale z czasem się wyrobił i jest na nasze drogi idealny.
Natomiast tył jest nie za twardy,nie za miekki.Po prostu dobry.
Zgubienie "wajchy od biegów" hehe, rower i szukać ;)
pierwsza jazda. Oh ah eh.
zlot w Pińczowie
Ugrzęźnięcie w bagnie ( ze strachu miałem prawie w gaciach) :P
gleba na 827 kilometrze
Jakieś sakwy tekstylne (Oxford lub coś takiego)
bagażnik
Plusiki:
-napis Romet
-cena (nie za tani ale też nie za drogi no i nowy)
-2 lata gwarancja lub 6 tys kilometrów
-wygląd
-duża pojemność baku
Minusiki:
-drgania powyżej 55km/h
-słaba jakosć sprężynek itp.
-kupno Rometa
-wyprzedzenie "pod kielecką" starej IFY,ciężko było,ale poszło. xD
-przejechanie 3500 km. i bez żadnej poważniejszej awarii
-powrocie ppawdziwej POLSKIEJ MOTORYZACJI
-szcześliwych sezonach motocyklowych dla mnie i dla innych motocyklistów
-suzuki boulevard c50t 800ccm
-tańszym paliwie
Częstochowa 2011
Jak już jesteś to pozostaw komentarz,a napewno odwdzięcze się tym samym ;))