Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2010 r.
złotnik
250 cm3
21 KM
34 Nm
8.00 s
była to kiedyś kompletna kupa złomu z silnikiem od mz ts 250 to co zostało starego z mz to rama zbiornik paliwa i to chyba wszystko
-nowy silnik od etz 250 po kapitalnym remoncie wał cylinder tłok itp
-błotnik przód suzuki rm tył własnej roboty
-przód od crossa suzuki ts 70
-koło przód susuki ts
koło tył wsk 3 z zembatką od susuki 55 z
-przerbione mocowania amortyzatorów
boczne pokrywy z cr 250
silnik po kapitalce był kiedyś z mz ts 250 z zapłonem jawki ale nie chodziltak jak trzeba teraz jest z etz 250 z zapłonem org
zawieszenie też zostało zmienione od suzuki
ja jezdziłem na kole z akumulatorem samochodowym po miedzy nogami i mi wypadł he
wymienić opony przód-tył
-wszedzie wjedzie
-dosyć mało pali (ale mógł by mniej)
-wysoki
-jezdzi sie jak prawdziwym crossem
-wygląd
minusy
-niekiedy odmawia posłuszeństwa
na 2 biegu 30 metrów na tylnim kole
cbr 600 f3