Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Zalesie
143 cm3
14 KM
15 Nm
14.00 s
ETZ'kę kupiłem w maju 2009 roku z myślą o przełożeniu z niej silnika do Simson S51, ale po przemyśleniu sprawy okazało się że by to brzydko wyglądało, więc MZ jest używana do pojeżdżenia po polnych drogach, bo nie papierów. Po zdecydowaniu się na jeżdżenie nią pomalowałem ją, wyregulowałem silnik i śmigam.
Nieoryginalny tylny błotnik bo jak ją kupiłem to miała złamany.
Wszystko oryginał, jakieś 2/3 razy na sezon zalewany świeżym olejem.
Oryginał, przód- zalane specjalnym olejem do lag, tył- dość twardy. Po polnych drogach jeździ się nią bardzo dobrze nic nie dobija ani nie wybija z mocno.
Każda jest pamiętna,
+ nieawaryjna,
+ małe spalanie,
+ wygodna pozycja,
+ dobrze przyśpieszenie,
+ ostre hamulce,
+ dostępność części,
- moja ma jeden minus, brak dokumentacji.
*Własnoręczne wyremontowanie i wyregulowanie silnika,
*V-max 110km/h-115km/h
-Honda CBR 1000RR,
-Tańsze paliwo.
-C+E,