facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda VTR 1000 1998r

Oglądano już 8276 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda VTR 1000 »
  • Rocznik

    1998 r.

  • Właściciel

    lukasz-1002

  • Kategoria

    Sportowe

  • Lokalizacja

    Jaćmierz/Nowosielce

  • Pojemność

    1000 cm3

  • Moc

    120 KM

  • Max. moment obrotowy

    100 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    3.00 s

  • Opis

    Honda VTR nie jest małym motocyklem, jednak nie sposób oprzeć się wrażeniu lekkości. Kiedy porównamy VTR z jej największym ówczesnym rywalem - Suzuki TL1000, mamy wrażenie ze TL to ogromny prom wycieczkowy, a Honda to elegancki jacht, idealny do szybkiej żeglugi. Żeglugi raczej samotnej, ponieważ wygoda pasażera jest bardzo umiarkowana. Pozycja za sterami jest wygodna i pomimo że sprawia wrażenie bardzo sportowej, skłania do turystyki. Wielu jednak, używało VTR-y do celów stricte sportowych włącznie z jazdą na torze. Patrząc na motocykl od tyłu, widzimy, że wydechy są wygięte do środka co sprzyja głębokiemu złożeniu w zakrętach. Honda chyba od razu pomyślała o osobach często latających na kolanie. Rzeczą, która skutecznie poprawia humor kierowcy (i psuje go jego sąsiadom ) jest dźwięk. Widlak pięknie dudni przez dwa kominy. Niektórzy jednak uważają, że są zdecydowanie za ciche i tylko tłumią prawdziwy gang silnika. Czym prędzej przerabiają je na przelotowe, bądź wymieniają na akcesoryjne wydechy.

  • Tuning

    Podgrzewane manetki, smarowanie łańcucha. Nie długo nowe kominy :)

  • Silnik

    Silnik : czterosuwowy, chłodzony cieczą
    Układ: V2 90°
    Rozrząd: dohc, 4 zawory na cylinder
    Pojemność skokowa: 996 ccm
    Średnica x skok tłoka: 98 X 66 mm
    Stopień sprężania: 9,4:1
    Moc: (120 KM) przy 9000 obr/min
    Maksymalny moment obrotowy: 100 NM przy 7000 obr/min
    Zasilanie: 2 gaźniki 48 mm
    Smarowanie: z mokrą miską olejową
    Rozruch: elektryczny
    Alternator: 280 W
    Akumulator: 12 V 10 Ah
    Zapłon: bezstykowy, tranzystorowy

  • Perspektywy

    VTR to mega sprzęt,jest bardzo niedoceniony ale co się dziwić teraz tylko rzędówki.Nie wiem dlaczego mam taki respekt do tego modelu, może dlatego że V-ki to konkretne, mocne sprzęty.

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Silnik V2 o dużej żywotności
    + Wysoka kultura pracy silnika
    + Równomierna charakterystyka silnika
    + Stabilne podwozie
    + Duża zwrotność
    + Dobre hamulce
    + Wygodna pozycja za kierownicą
    + Dzwięk wydechów
    + Ergonomia
    + prowadzenie
    + jakość wykonania
    + nietuzinkowość
    + wrażenia z jazdy
    - Wysokie zużycie paliwa
    - Mały zbiornik paliwa
    - Masa 216kg :/

  • Osiągnięcia

    0 - 200Km/h w 10s :)

  • Marzę o...

    Tanim paliwie ;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha Virago 535
  • Polaris Trail Blazer 250
  • Skoda Forman
  • Trabant 601S
  • Yamaha YZF 600
  • Yamaha DT 80

Co robią kierowcy na PJ