+dźwięk
+dźwięk
+dźwięk
+dźwięk
+spalanie przy dużych prędkościach
+wygodna na dłuższe trasy
+moc silnika (w zasadzie jeśli mamy już 3tys obrotów to nie ma znaczenia z którego biegu zabieramy się za tryb znikania)
-Przednie zawieszenie
-kiepskie dozowanie siły hamowania
-spalanie w mieście
-wydechy poprowadzone są minimalnie za blisko setów przez co potrafią się przytopić buciki.
-osobiście utrzymuję wersję że nie jest to ścigacz, składacz, zabijaka tylko sprzęt do nieco szybszej turystyki i dlatego przydało by się minimalnie szersze siodło od strony zbiornika paliwa ponieważ po 2 godzinach jazdy dają o sobie znać uda- wiem że to nie Goldwing ale jeśli mam napisać minusy VTR'ki to muszę się postarać i przyczepiać się do szczegółów bo poważnych minusów nie ma:)
+ Silnik V2 o dużej żywotności
+ Wysoka kultura pracy silnika
+ Równomierna charakterystyka silnika
+ Stabilne podwozie
+ Duża zwrotność
+ Dobre hamulce
+ Wygodna pozycja za kierownicą
+ Dzwięk wydechów
+ Ergonomia
+ prowadzenie
+ jakość wykonania
+ nietuzinkowość
+ wrażenia z jazdy
- Wysokie zużycie paliwa
- Mały zbiornik paliwa
- Masa 216kg :/
- Spalanie do 9L,
- Slabo prowadzi sie na zakretych (w porownaniu np. z GSXR)
- trudny do opanowynia (agresywne przyjmowynie Gazu) szczegolnie na zakretach niebezpieczenstwo poslizgu - nic dla poczatkujacych.
+ Brzmienie
+ Moment obrotowy
+ wyglad
+ Niezawodnosc pojazdu, super jakosc wykonania
Wysoka kultura pracy silnika
+ Równomierna charakterystyka silnika
+ Stabilne podwozie
+ Duża zwrotność
+ Dobre hamulce
+ Wygodna pozycja za kierownicą
- Wysokie zużycie paliwa
- Mały zbiornik paliwa
- Zbyt niska owiewka
- Mały skręt kierownicy
- Zbyt krótkie wsporniki lusterek
Honda VTR 1000
+dźwięk
+dźwięk
+dźwięk
+dźwięk
+spalanie przy dużych prędkościach
+wygodna na dłuższe trasy
+moc silnika (w zasadzie jeśli mamy już 3tys obrotów to nie ma znaczenia z którego biegu zabieramy się za tryb znikania)
-Przednie zawieszenie
-kiepskie dozowanie siły hamowania
-spalanie w mieście
-wydechy poprowadzone są minimalnie za blisko setów przez co potrafią się przytopić buciki.
-osobiście utrzymuję wersję że nie jest to ścigacz, składacz, zabijaka tylko sprzęt do nieco szybszej turystyki i dlatego przydało by się minimalnie szersze siodło od strony zbiornika paliwa ponieważ po 2 godzinach jazdy dają o sobie znać uda- wiem że to nie Goldwing ale jeśli mam napisać minusy VTR'ki to muszę się postarać i przyczepiać się do szczegółów bo poważnych minusów nie ma:)
Honda VTR 1000
+ bardzo elastyczny silnik
+ wygląd
+ zgrabny
- spalanie
- mało miejsca dla pasażera
Honda VTR 1000
Minusy:
- Szybko zjada tylną gumę
Cala reszta to plusy :)
Honda VTR 1000
mały zbiornik paliwa,nie mało pali chociaż u mnie nigdy nie doszedł do 8l/100km, gaz - hamulec i w górę koło :)
Honda VTR 1000
+ Honda
+ V2
+ wygląd
+ Moc
+ przyspieszenie
+ moment obrotowy
- Spalanie (ile wlejesz tyle spali)
- bardzo czuła manetka (można się zapomnieć)
Honda VTR 1000
bolaco-dretwiejaca prawa reka od manetki
spalanie
Honda VTR 1000
+agresywna,
+dobrze sie prowadzi,
+wygodna pozycja,
+jedyna..
Honda VTR 1000
+ Silnik V2 o dużej żywotności
+ Wysoka kultura pracy silnika
+ Równomierna charakterystyka silnika
+ Stabilne podwozie
+ Duża zwrotność
+ Dobre hamulce
+ Wygodna pozycja za kierownicą
+ Dzwięk wydechów
+ Ergonomia
+ prowadzenie
+ jakość wykonania
+ nietuzinkowość
+ wrażenia z jazdy
- Wysokie zużycie paliwa
- Mały zbiornik paliwa
- Masa 216kg :/
Honda VTR 1000
+ Znakomity w prowadzeniu
+ Jak na swój wiek dobrze wygląda
+ Ładne brzmienie
+ Wygodny
- Duże spalanie
- Mały bak (16l)
- Stuki podczas zmiany biegów (Ten typ tak ma !!!)
Honda VTR 1000
Minus spalanie, plusy to cała reszta.
Honda VTR 1000
jedyny minus jaki dostrzegłem to mały bak, na pełnym baku można przejechać jakieś 140-150KM jak dla mnie to stosunkowo za mało
Honda VTR 1000
+dzwięk,dynamika,prowadzenie,wygoda -spalanie
Honda VTR 1000
- Spalanie do 9L,
- Slabo prowadzi sie na zakretych (w porownaniu np. z GSXR)
- trudny do opanowynia (agresywne przyjmowynie Gazu) szczegolnie na zakretach niebezpieczenstwo poslizgu - nic dla poczatkujacych.
+ Brzmienie
+ Moment obrotowy
+ wyglad
+ Niezawodnosc pojazdu, super jakosc wykonania
Honda VTR 1000
Wszystko jest wzgledne.
Honda VTR 1000
Wysoka kultura pracy silnika
+ Równomierna charakterystyka silnika
+ Stabilne podwozie
+ Duża zwrotność
+ Dobre hamulce
+ Wygodna pozycja za kierownicą
- Wysokie zużycie paliwa
- Mały zbiornik paliwa
- Zbyt niska owiewka
- Mały skręt kierownicy
- Zbyt krótkie wsporniki lusterek