Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
Bydgoszcz
305 cm3
35 KM
0.00 s
Kawasaki GPz305 Belt Drive (KawałSraki)
Kupiłem to moto w sierpniu 2006 z przebiegiem 40tyś, po przejechaniu 2tyś silnik zaczął się sypać począwszy od zatarcia wałka rozrządu przez uszkodzenie pompy oleju... Po rozebraniu zwątpiłem w ten przebieg 40tyś.. poprostu porażka, chyba ktoś odkręcił jedną jedynkę która powinna być przed 40. W tym sezonie zrobiłem remont silnika taki, że chodził jak zegarek, poprostu miodzio. Ale wiadomo, "jak nie sraczka to urok" skończyło się, że mnie samochód ztaranował i sie z moto rogal zrobil...ja twierdzę, że wszystko da się naprawić :P
Przed rokiem miałem następujący tuning :P
-kwadratowy wałek rozrządu
-pospawane popychacze
-łańcuch rozrządu przypominający łancuch od piły spalinowej
standardowy 4-suw na jednym wałku rozrządu i dźwigienkach, 2 cylindry, chłodzony powietrzem.
Skrzynia 6 biegów
z tyłu uni track kawasaki dobry bo nie za miekki i nie dobija nawet w 2 osoby. Z przodu standard... dobrze się prowadzi
jak się wałek rozrządu zatarł i mnie komar wyprzedzil... :P
wyremontować na igle
+mało pali 3.5l
+ma dobrego kopa jak na te 300ccm
+trzyma się drogi i jest wygodny
+napęd pasem
-mało części zamiennych
-"jedno razowa głowica"
-brak panewek, łożyska się lubią sypać
150km/h zimą na mrozie, aż mi wargi zamarzły i nie mogłem potem mówic :P
...o wielu fajnych rzeczach