zwrotny,lekki,żwawy staruszek
mało pali
dobre hamulce
wygodna pozycja kierowcy
miły dla ucha dźwięk (jeśli nie ma gwoździ w tłumikach ;) )
minusy?
głowica wrażliwa na smarowanie- silnik do momentu nagrzania nie znosi przegazówek - inaczej pada szybko wałek
rzadki model- mało części
niezbyt dużo info serwisowych na polskich stronach, ja już sobie zrobiłem zbiór danych naprawczo-regulacyjnych i mam spokój.
plusy:
-małe spalanie
-zrywny jak na tak małą pojemność
-wygony w prowadzeniu
-nieawaryjny
-łatwo dostępne częsci
minusy:
-moc mi już nie wystarcza
-trochę mały
Kawasaki GPZ 305
Plusy:
- niskie spalanie
- przyjemna praca /dźwięk silnika
- niezłe osiągi jak na tą pojemność
- klasyczny design
Minusy:
- troszkę zapuszczony wizualnie
- podobno słaba głowica - więc oszczędzam :)
Kawasaki GPZ 305
+małe spalanie
+dość mocny jak na ta pojemnosc
+napędzany na pasek
+dzwiek
Kawasaki GPZ 305
słaba głowica
Kawasaki GPZ 305
+mało pali
+wygodny
+ładnie wyglada (jak na ten rocznik)
+fajny dzwiek
-nie działa wskaznik paliwa
Kawasaki GPZ 305
zwrotny,lekki,żwawy staruszek
mało pali
dobre hamulce
wygodna pozycja kierowcy
miły dla ucha dźwięk (jeśli nie ma gwoździ w tłumikach ;) )
minusy?
głowica wrażliwa na smarowanie- silnik do momentu nagrzania nie znosi przegazówek - inaczej pada szybko wałek
rzadki model- mało części
niezbyt dużo info serwisowych na polskich stronach, ja już sobie zrobiłem zbiór danych naprawczo-regulacyjnych i mam spokój.
Kawasaki GPZ 305
plusy:
-małe spalanie
-zrywny jak na tak małą pojemność
-wygony w prowadzeniu
-nieawaryjny
-łatwo dostępne częsci
minusy:
-moc mi już nie wystarcza
-trochę mały
Kawasaki GPZ 305
+mało pali 3.5l
+ma dobrego kopa jak na te 300ccm
+trzyma się drogi i jest wygodny
+napęd pasem
-mało części zamiennych
-"jedno razowa głowica"
-brak panewek, łożyska się lubią sypać