Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1998 r.
olsztyn / erlangen
996 cm3
118 KM
101 Nm
3.00 s
Duza moc przy niskich obrotach, super brzmienie (troche jak startujacy smiglowiec) tez przy niskich predkosciach. Daje duza przyjemnosc z jazdy. Dotychczas Jeden z moich najlepszych motocyki.
Polerowane Felgi, Wilbersa sprezyny z przodu, Przewody chamulcowe w stali, Carbonowy blotnik z przodu i z tylu, Dyno jet tuning gaznikow, podnozki z aluminium, kierownica z Hondy VFR, MRA czarna szyba, Metzeler Roadtec 2, filtr powietrza. Oryginalnie bylu wydechy Bosa z karbonu ale nasza policja ma objekcie i chcac miec spokoj zdemontowalem to ustrojstwo, a moi sasiedzi z ulga odetchneli.
Potrzebuje troche czasu aby osiagnac temperature, zawsze daje mu dosc czasu i nie jezdze np. po bulki. Silnik dziekuje mi po 60 000 km niezawodna praca i minimalnym zuzyciem oleju, (jak sie zima jezdzi).
Pewien pseudo mechanik z Olsztyna powiedzial mi ze po 50000 km silnik do wymiany jest , Ha ha ha...
Pelna regulacja.
Musialem go niestety sprzedac, po 60 000 km (bezawaryjnie), mysle ze bez problemu przejedzie jeszcze 60 000.
- Spalanie do 9L,
- Slabo prowadzi sie na zakretych (w porownaniu np. z GSXR)
- trudny do opanowynia (agresywne przyjmowynie Gazu) szczegolnie na zakretach niebezpieczenstwo poslizgu - nic dla poczatkujacych.
+ Brzmienie
+ Moment obrotowy
+ wyglad
+ Niezawodnosc pojazdu, super jakosc wykonania