Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Pawonków
953 cm3
128 KM
96 Nm
0.00 s
W motocyklu dokonałem trochę przeróbek wizualnych takich jak szersza kiera, lustra, wyższa szyba, polerowane nakładki na silnik, pług z DayLight`s i przede wszystkim polakierowałem go wg. swojego uznania. Dodatkowo założone są przewody hamulcowe w stalowym oplocie, sportowy filtr K&N, oraz inne drobnostki.
Bardzo żwawy, ciągnie praktycznie od samego dołu a przy około 7tys obrotów budzi się w nim istny potwór, co jest zauważalne w przyśpieszeniu i ryku z wydechów.
Jeśli chodzi o zawieszenie i prowadzanie motocykla, to jest to zdecydowanie najlepszy motocykl, który miałem. Zakręty pokonuje perfekcyjnie, wychwytuje idealnie nierówności i wybacza wiele innych błędów nawierzchni podczas pokonywania zakrętów.
Myślę jeszcze o małej przeróbce wydechu i zmianie klamek, po za tym jest już prawie idealnie taki, jaki był w moich planach =)
Perspektywy się zmieniły i teraz myślę o przesiadce na mniejszego brata w wersji "S" =)
+ super przyczepność tylnego koła niezależnie od pogody
+ łatwo pokonuje zakręty
+ silnik dosyć elastyczny i żwawy
+ dźwięk wydobywający się z oryginalnych wydechów jest powalający
Minusów jak na razie nie zaobserwowałem.