+ super przyczepność tylnego koła niezależnie od pogody
+ łatwo pokonuje zakręty
+ silnik dosyć elastyczny i żwawy
+ dźwięk wydobywający się z oryginalnych wydechów jest powalający
Zawieszenia upside down powoduja ze Z1000 ma troche za duzy promien zawracania (porownujac do SV650). No i stalowa rama w XXI wieku juz troche nie przystoi. Dobrze by bylo jakby wazyl te 20 kilogramow mniej.
Kawasaki Z 1000
Same plusy
Kawasaki Z 1000
+ super przyczepność tylnego koła niezależnie od pogody
+ łatwo pokonuje zakręty
+ silnik dosyć elastyczny i żwawy
+ dźwięk wydobywający się z oryginalnych wydechów jest powalający
Minusów jak na razie nie zaobserwowałem.
Kawasaki Z 1000
Moze brak oslony przed wiatrem ale takie uroki streeta, reszta zdecydowanie na plus
Kawasaki Z 1000
Zawieszenia upside down powoduja ze Z1000 ma troche za duzy promien zawracania (porownujac do SV650). No i stalowa rama w XXI wieku juz troche nie przystoi. Dobrze by bylo jakby wazyl te 20 kilogramow mniej.
Kawasaki Z 1000
+++++