Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Kielce, Toronto
953 cm3
125 KM
99 Nm
2.90 s
Po przejechaniu 6 tys. km moge powiedziec ze motor swietnie nadaje sie w miasto. Dosc krotkie przelozenia ulatwiaja jazde w korkach przy malych predkosciach. Dosc lekki przod powoduje ze przy predksociach powyzej 150 km/h mozna oddczuc lekkie kolysanie motocykla. Nowa, szersza i nizsza kierownica znacznie poprawila kontrole nad motorem. Amortyzator skretu juz w drodze, na dniach bedzie montowany.
Dostepnosc mocy to bardzo duzy plus Z-tki, od 3-4 tys. ciagnie mocno, powyzej 8 tys. trzeba uwazac z gazem. Ogolnie swietny motocykl, polecam kazdemu kto lubi streety.
Szeroka kierownica Spiegler, lusterka typu bar-end, fender eliminator. Juz wkrotce amortyzator skretu Sprint. Moze kiedys 4w1 Akrapovic.
953 cm3, 4cyl, chlodzony ciecza, 6-stopniowa skrzynia. Mocny dol i srodek.
Przod upside-down regulowana sila tlumienia i napiecia wstepnego sprezyny, tyl tez z regulacja. Jak na razie sprawdza sie bardzo dobrze zobaczymy po jezdzie na torze.
Chwila strachu w czasie transportu od dealera, troszke puscily pasy zabezpieczajace motor i polozyl sie na sciane, na szczescie bez uszkodzen.
Jazda nim :)
Moze brak oslony przed wiatrem ale takie uroki streeta, reszta zdecydowanie na plus
dobrych i bezpiecznych drogach i ze za zakretem nie stoi drogowka