Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1989 r.
gac
60 cm3
4 KM
5300 Nm
0.00 s
ogar 205
Po generalce silnika nowa skrzynia biegów sprzęgło sportowy filtr powietrza skrócone kolanko nowy cylinder 60 cm i tłok co daje ze motorower zwiększa moc z 1.7 KM do 2.9 KM i kwalifikuje się do motocykli zębatka 14 zębów nowy łańcuch. tłok został skrócony o ok. 3 mm i odchudzony co daje większą moc gaźnik oryginalny ale w przyszłości zamierzam kupić nowy K60B wydech oryginalny. SILNIK PALI OD KOPA
Silnik dezament 019 2-biegowa skrzynia biegów moc 3.5KM jak wspomniałem wcześniej po generalce.po polerce
Z przodu po polerce nowe gumy nasmarowane ładnie chodzą.
Tył nowe sprężyny pomalowane na czerwono dla efektu te również ładnie chodzą.
drift było fajnie ładne kółka robiłem lecz po tym skrzynia w częściach
+mało pali
+tanie części
+wszyscy zwracają uwagę
-mała prędkość op modyfikacjach ok 70 km/h za mało
wyrestaurowanie zabytkowego motorowera
audi A6 i CBR 600
Bardzo ładny ogarek :) Zapraszam do mnie
NO Agi kozak motór ;)
I to logo ROmeta, Kozak!!!
Jeszcze orzeszka se kup Pozdro
ładny sprzęt 10/10 !!!
zapraszam do mnie
pozdrawiam ;]
Gratulacje !!!
Też mam tego Romecika i też sie z nim trochę pobawiłem ale tylko trochę..
Ale jak Ty piszesz że na 2 biegowej skrzyni wycisłeś z niego 70 km/h to szacun !!
Ja nie robiłem nic przy silniku a jadę 35 - 40
Swietne Moto;):)
zadbane
15/10 szerokosci zycze i pozdro:):)
zapraszam do siebie i ocen moje moto:):)