Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1963 r.
647 cm3
32 KM
7.00 s
Motocykl w oryginalnym lakierze, !z oryginalną plombą fabryczną na liczniku!, po kapitalnym remoncie silnika, skrzyni biegów, kardana. Docierany. Rzadki model.
Jak na zabytek posiada dużą moc, manewry z koszem sprawiają dużo frajdy ;] Sprawuje się o wiele lepiej niż młodsze modele począwszy od m-63+
-Tłumiki przelotki
-Polerowane gniazda zaworowe
-Dyfer 10
-Wyciska do około 140km/h
czterosuwowy, górnozaworowy, dwucylindrowy, bokser, smarowany rozbryzgiem i zębata pompa oleju, chłodzony powietrzem, Stopień sprężania - 6,2, Zapłon - bateryjny, 6V, Skrzynia biegów - czterostopniowa, Prądnica G-414 65W,
posiada mechaniczny przyspieszacz zapłonu,
Remont:
-nowy wał + tłoki
-szlif ciasny
-wymienione łożyska prądnicy
-wymienione simeringi, łożyska wału korbowego i zdawczego
-zamontowane gaźniki K-301 z największymi fabrycznie dyszami 230, posiadam tez oryginalne k-38(produkowane w 2 latach)
-polerowane zawory
Suwakowe, teleskopowe ze sprężynowo-hydraulicznymi amortyzatorami. Nakrętki lagów (front) zastąpione z k-750.
Wykorzystywany terenowo. Wół roboczy.
Bierze wszystkie zabytkowe motocykle w pobliżu.
Reanimacja kosza bocznego.
Wieczne kiszenie w rodzinie.
Utrzymywanie w jak najlepszym stanie.
+BEZAWARYJNOŚĆ
+instalacja na styk i zawsze zapali
+Miękki
+Odgłos
+Extra w terenie
+zawsze jest ładowanie aku, żadnych problemów z prądnicą!!
+prostota silnika(miodzio) i zajebiste osiągi
-nie da się ustawić idealnie zapłonu(brak znaku na kole zamachowym)
Spalania nie daję jako minusa, jeśli chcesz mieć dużo mocy, i zyskiwać na prędkości, nie zwiększając spalania, nie musisz zakładać gaźników z WSk ;/ , jak to niektóre łebki robią. Przez taka partyzantkę szybciej wypalają się gniazda zaworowe, a silnik bardziej sie grzeje. Co prowadzi do strupienia sprzętu. Wystarczy pokąbinować (założyć szybki 4 bieg, szybszy dyfer) Ruski uwielbiają wpieprzać litrami paliwo, i trzeba sie z tym liczyć jeśli chcesz nimi jeździć.
Wygrany wyścig na 1/2 km z K-750 (solo)
Częściach zamiennych. Jak najdłuższym niewyeksploatowaniem oryginalnego lakieru.