facebook
System PJ
to 129 373 pojazdów na 669 425 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Ural M-62 1963r

Oglądano już 10419 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Ural M-62 »
  • Rocznik

    1963 r.

  • Właściciel

    brylantn

  • Kategoria

    Retro

  • Pojemność

    647 cm3

  • Moc

    32 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    7.00 s

  • Opis

    Motocykl w oryginalnym lakierze, !z oryginalną plombą fabryczną na liczniku!, po kapitalnym remoncie silnika, skrzyni biegów, kardana. Docierany. Rzadki model.
    Jak na zabytek posiada dużą moc, manewry z koszem sprawiają dużo frajdy ;] Sprawuje się o wiele lepiej niż młodsze modele począwszy od m-63+

  • Tuning

    -Tłumiki przelotki
    -Polerowane gniazda zaworowe
    -Dyfer 10
    -Wyciska do około 140km/h

  • Silnik

    czterosuwowy, górnozaworowy, dwucylindrowy, bokser, smarowany rozbryzgiem i zębata pompa oleju, chłodzony powietrzem, Stopień sprężania - 6,2, Zapłon - bateryjny, 6V, Skrzynia biegów - czterostopniowa, Prądnica G-414 65W,
    posiada mechaniczny przyspieszacz zapłonu,
    Remont:
    -nowy wał + tłoki
    -szlif ciasny
    -wymienione łożyska prądnicy
    -wymienione simeringi, łożyska wału korbowego i zdawczego
    -zamontowane gaźniki K-301 z największymi fabrycznie dyszami 230, posiadam tez oryginalne k-38(produkowane w 2 latach)
    -polerowane zawory

  • Zawieszenie

    Suwakowe, teleskopowe ze sprężynowo-hydraulicznymi amortyzatorami. Nakrętki lagów (front) zastąpione z k-750.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Wykorzystywany terenowo. Wół roboczy.
    Bierze wszystkie zabytkowe motocykle w pobliżu.

  • Perspektywy

    Reanimacja kosza bocznego.
    Wieczne kiszenie w rodzinie.
    Utrzymywanie w jak najlepszym stanie.

  • Plusy i minusy pojazdu

    +BEZAWARYJNOŚĆ
    +instalacja na styk i zawsze zapali
    +Miękki
    +Odgłos
    +Extra w terenie
    +zawsze jest ładowanie aku, żadnych problemów z prądnicą!!
    +prostota silnika(miodzio) i zajebiste osiągi


    -nie da się ustawić idealnie zapłonu(brak znaku na kole zamachowym)

    Spalania nie daję jako minusa, jeśli chcesz mieć dużo mocy, i zyskiwać na prędkości, nie zwiększając spalania, nie musisz zakładać gaźników z WSk ;/ , jak to niektóre łebki robią. Przez taka partyzantkę szybciej wypalają się gniazda zaworowe, a silnik bardziej sie grzeje. Co prowadzi do strupienia sprzętu. Wystarczy pokąbinować (założyć szybki 4 bieg, szybszy dyfer) Ruski uwielbiają wpieprzać litrami paliwo, i trzeba sie z tym liczyć jeśli chcesz nimi jeździć.

  • Osiągnięcia

    Wygrany wyścig na 1/2 km z K-750 (solo)

  • Marzę o...

    Częściach zamiennych. Jak najdłuższym niewyeksploatowaniem oryginalnego lakieru.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha Aerox 50
  • Opel Omega
  • Keeway F-act
  • BMW 3
  • Toyota MR2
  • Trabant 601S

Co robią kierowcy na PJ