+BEZAWARYJNOŚĆ
+instalacja na styk i zawsze zapali
+Miękki
+Odgłos
+Extra w terenie
+zawsze jest ładowanie aku, żadnych problemów z prądnicą!!
+prostota silnika(miodzio) i zajebiste osiągi
-nie da się ustawić idealnie zapłonu(brak znaku na kole zamachowym)
Spalania nie daję jako minusa, jeśli chcesz mieć dużo mocy, i zyskiwać na prędkości, nie zwiększając spalania, nie musisz zakładać gaźników z WSk ;/ , jak to niektóre łebki robią. Przez taka partyzantkę szybciej wypalają się gniazda zaworowe, a silnik bardziej sie grzeje. Co prowadzi do strupienia sprzętu. Wystarczy pokąbinować (założyć szybki 4 bieg, szybszy dyfer) Ruski uwielbiają wpieprzać litrami paliwo, i trzeba sie z tym liczyć jeśli chcesz nimi jeździć.
Ural M-62
+++ ten dźwięk
Ural M-62
+BEZAWARYJNOŚĆ
+instalacja na styk i zawsze zapali
+Miękki
+Odgłos
+Extra w terenie
+zawsze jest ładowanie aku, żadnych problemów z prądnicą!!
+prostota silnika(miodzio) i zajebiste osiągi
-nie da się ustawić idealnie zapłonu(brak znaku na kole zamachowym)
Spalania nie daję jako minusa, jeśli chcesz mieć dużo mocy, i zyskiwać na prędkości, nie zwiększając spalania, nie musisz zakładać gaźników z WSk ;/ , jak to niektóre łebki robią. Przez taka partyzantkę szybciej wypalają się gniazda zaworowe, a silnik bardziej sie grzeje. Co prowadzi do strupienia sprzętu. Wystarczy pokąbinować (założyć szybki 4 bieg, szybszy dyfer) Ruski uwielbiają wpieprzać litrami paliwo, i trzeba sie z tym liczyć jeśli chcesz nimi jeździć.