Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
wba
50 cm3
9 KM
0.00 s
Dobry, niezawodny dual sport dla osób, które zaczynają swoją przygodę z motocyklowym światkiem:)Dzięki temu, że zawieszenie posiada duży skok senda doskonale radzi sobie z nierównościami. Jej niewielka masa i sztywna aluminiowa dwubelkowa rama sprawiają, że senda prowadzi się świetnie- idealnie dla młodego amatora.Skręca się banalnie, nie potrzeba przeciwskrętu aby sprawnie zakręcać. Zaletą sendy jest to, że można ją odpalić w bardzo szybki sposób- wystarczy włączyć zapłon i kopnąć(senda posiada tylko kickstarter) nie ma żadnego ssania i kranik jest podciśnieniowy. Po odpaleniu i rozgrzaniu dwusuwowy silniczek dzielnie bierze się do pracy. Maksymalnie generuje 8 kM przy 9000rpm. Jest to jednak za mało aby poszaleć, jednak dla początkujących jeźdźców w sam raz.
Hamulce- przewody w stalowym oplocie, dobra dozowalność, mi udaje się zrobić stoppie za pomocą dwóch palców. Sprawa diametralnie się zmienia, kiedy jedziemy z pasażerem... wtedy trzeba mieć więcej krzepy:P Skrzynia biegów nie pracuje idealnie, czasami trzaska, za to biegi wchodzą pewnie. Sprzęgło na oryginalnej lince pracowało ciężko. Teraz na uniwersalnej jest lepiej, szczególnie kiedy ją przesmarowałem.
cóż, teraz, moje umiejętności przerosły jego możliwości, a nie chcę jeździć na nim w takich warunkach do jakich nie został stworzony:P
no to tak w telegraficznym skrócie :)
manetki i żarówka alla ksenon:)
jednocylindrowy, dwusówowy chłodzony cieczą, sześć biegów
upside-down SHOWA- przód
tył- centralny amortyzator też SHOWA
niestety brak regulacji. ale na fabrycznych ustawieniach jest dobrze:P
kupno większego:P
+moc (w odniesieniu do konkurencji o tej samej pojemności)
+hamulce
+wykończenie
+właściwości jezdne
+wygląd
+uniwersalność(radzi sobie w mieście, w terenie, no i na trasie powiedzmy;)
-moc (w odniesieniu do reszty motocykli... po za tym brakuje mi jej od dawna...)
-elastyczność jest nie znanym pojęciem...
110km/h z góry
przełożenie 14 na 53 ale więcej nie pojedzie:/
stoppie, wheele , nie ma jak walnąć drifta;)
-KTM 450 EXC, 525EXC, 690 DUKE
a tak realniej to: o KTM 125EXC, 125 LC2, yamaha DT125, husky wr/e125,,,,,,,aa i o kasie na reszte ubiorów itp. benzyna 15gr litr
a ze ścigoli: MV agusta f4