Idealne na pierwsze biegowe moto bo skrzynia jest tzw. debilo odporna,
ma moc więc spokojnie zaspokoi potrzeby 16-18'sto latka, jest prosta w budowie, lekka, ma pięknie "chodzące" zawieszenie, łatwo dostępne części czynią go idealnym dla początkującego motocyklisty.
Minusy? Wg. mnie jedynym minusem są przykrótkie biegi.
Plusy:
+dobre przyspiesznie
+dobry v-max 80km/h (zębatki na moc)
+przyzwoite spalanie 3,5l/100km
+postrzegany przez wielu jako większa pojemność
+dobre chłodzenie
Minusy:
-brak :)
Plusy.
-Silnik 2t 70tka nicasilowa - moc osiągana była równa mocy motorków 125 w czterosuwie
-masa własna ok 90kg - lekka i zwinna
-6 biegowa skrzynia biegów
-dobre przyśpieszenie
Minusy
-Do jazdy w prawdziwym terenie brakowało mocy
-moja sztuka była awaryjna
-spalanie ok 5l/100 - jak na motorower sporo.
+ Nadaje się na trasę, jak i na pola, błota itp.
+ Części wszędzie dostępne i tanie.
+ Mało pali.
+ Ładnie wygląda, lepiej niż na zdj.
+ Dobre przyspieszenie.
+ Duże osiągi km/h.
Derbi Senda R
Idealne na pierwsze biegowe moto bo skrzynia jest tzw. debilo odporna,
ma moc więc spokojnie zaspokoi potrzeby 16-18'sto latka, jest prosta w budowie, lekka, ma pięknie "chodzące" zawieszenie, łatwo dostępne części czynią go idealnym dla początkującego motocyklisty.
Minusy? Wg. mnie jedynym minusem są przykrótkie biegi.
Derbi Senda R
+SZYBKIE
+MOCNE
+Dostęp do części
+Mało pali
+Duża moc jak na 70
-NIEMA
Derbi Senda R
Plusy:
+dobre przyspiesznie
+dobry v-max 80km/h (zębatki na moc)
+przyzwoite spalanie 3,5l/100km
+postrzegany przez wielu jako większa pojemność
+dobre chłodzenie
Minusy:
-brak :)
Derbi Senda R
nie mam pojęcia,bo jeszcze nią nie jeździłem, ale chyba :
+ zawieszenie
+ duży moto
+ dźwięk (jak wejdzie w rezonans drze się jak stara kurwa)
+ wygląd
- pojemność tylko 50, chyba zablokowana
- nie wiem na razie ile pali ale ponad 5 na pewno weźmie
Derbi Senda R
Plusy.
-Silnik 2t 70tka nicasilowa - moc osiągana była równa mocy motorków 125 w czterosuwie
-masa własna ok 90kg - lekka i zwinna
-6 biegowa skrzynia biegów
-dobre przyśpieszenie
Minusy
-Do jazdy w prawdziwym terenie brakowało mocy
-moja sztuka była awaryjna
-spalanie ok 5l/100 - jak na motorower sporo.
Derbi Senda R
Plusy:
+ Wygląd przyciągający uwagę innych ludzi
+ Niesamowite osiągi jak na 50ccm
+ Nadaje się do jazdy po wszelkiego typu nawierzchni
Minusy:
- Spalanie na poziomie 4 litrów
- Brak rozrusznika elektrycznego
- Średnio wygodne siedzenie
Derbi Senda R
+super się jeździ
+czytelne zegary
+solidne części i tanie dosyć
-twarde siedzenie
-oryginalna mała kierownica
Derbi Senda R
+dość mocny
+wygodnie się na nim jeździ
+ładny wygląd
+dźwięk
-jest to 50ccm
Derbi Senda R
Plusy :
- zawieszenie ,
- szybkość , jak na 50 ccm
Minusy :
- głośna
Derbi Senda R
Same +
Derbi Senda R
+zrywny
+mało pali
+całkiem duży bak
-narazie brak :)
Derbi Senda R
+ ładny wygląd
+ moc
+ przyśpieszenie
- narazie niema żadnego
Derbi Senda R
+wygląd
+moc jak na 50
+wersja SM
Derbi Senda R
Plusy:
- wygodny.
- dynamiczny.
- ładny.
- dość duży.
Minusy:
- wysokie spalanie jak na tą pojemność - ok. 4l-5l/100km
Derbi Senda R
+ zawieszenie
+ wygoda z jazdy
+ dobre przyśpieszenie
+ dobry v-max
+ głos
+ bezawaryjny
+ dysponujący dużą mocą i dobrym momentem obrotowym
- spalanie
Derbi Senda R
+ Nadaje się na trasę, jak i na pola, błota itp.
+ Części wszędzie dostępne i tanie.
+ Mało pali.
+ Ładnie wygląda, lepiej niż na zdj.
+ Dobre przyspieszenie.
+ Duże osiągi km/h.
- Po 3h+ jazdy boli tyłek.
Derbi Senda R
+ Nadaje się na trasę, jak i na pola, błota itp.
+ Części wszędzie dostępne.
Derbi Senda R
Plusy:
wysoka moc
szybki
wygodny
i dużo by można było pisać ;p
Minusów jeszcze nie znalazłem
Derbi Senda R
-Plusy
*Moc
*spalanie
-Minusy
*Niewygodna kanapa
Derbi Senda R
+duży
+wysoki
+mało pali
+wygląda na 125cm
+ przyśpieszenie
+ tarcze przód i tył
+ dobre zawieszenie
- mało cześci
-słaby v-max