Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
New York
1600 cm3
0.00 s
Kupiony na jesieni. Posiedzialem chwile nad nim i efekt jest taki jaki widac.
Nooooooooooooo. Nie wiem co tu mozna nazwac tuningiem. Sisi bar, z tylu biale szkla kierunkow, brewki na lampie i kierunkach z przodu, puste wydechy COBRY, wyzsza kiera, inne manetki, szperacze COBRY z przodu, spacerowki, sakwy i przesune podlogi do przodu bo dla mnie troche za blisko sa oryginalnie zamontowane.
1600, dwa cylindry w ukladzie V pieknie pracuje na wolnych. Ogromny moment obrotowy.
Wygodne ale tylny amorek moglby miec jakas regulacje.
Bylo juz ich troche. Chyba najdluzsza to Queens NYC-Niagara Falls
Wymiana tarcz sprzeglowych, filtrow, plynow, opon, czyszczenie i przygotowanie do sezonu.
+ wyglad
+ komfort
+ brzmienie silnika(szczegulnie na pustych wydechach)
+ Wysmienite hamulce
+ Niezawodny i mocny silnik
+ Wspanialy na dalekie wyprawy
- ciezki jak jasna cholera
- podnozki troche za blizko. Musialem przerobic
- Tylna glowica silnika latem w korku parzy w ja....a.
- Mimo imponujacego rozmiaru troche maly zbiornik paliwa
- Tylny amorek wysypal sie po 10000 mil to wg. mnie troche za wczesnie
Kupno tej lalki.
Wyprawie nad Grand Canyon i Daytona Beach, 09 R1