Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
wieluń
1157 cm3
98 KM
110 Nm
3.00 s
Moto przywiezione z Niemiec od pierwszego właściciela w 2003r , bezwypadkowe z przebiegiem 12tyś km. Przez trzy lata sprawował sie świetnie i nie miałem z nim najmniejszego problemu,totalnie bezawaryjny, gdy go sprzedawałem miał 37tyś km. Przebiegi dzienne rzędu 600-700 km nie robiły na mnie większego wrażenia, nie czułem zmęczenia , po wymianie wydechu dostał niepowtarzalnego brzmienia , przelotowy wydech i pojemność to jest to , a przy tym nie był za głośny i nie męczył na długich trasach.Hamulec po przerobieniu poprawił sie w znacznym stopniu, lepsza progresja jak i skuteczność .
Zmian kilka dokonałem, na pierwszy ogień poszła szyba - zmiana na MRA turystyczną, następne były hamulce- przewody w stalowych oplotach LUCAS i klocki SBK5, przyszła kolej na wydech (najdroższa zmiana)kompletny układ AKRAPOWIC - kolanka, łącznik stal, końcówka tytan , zmianie uległy przełożenia , z tyłu dodałem 3 zęby i łańcuch AFAM 520 , opony METZELER M1 , termometr oleju , pług pod silnik francuskiej firmy BODYSTYLE i na końcu kierunkowskazy na ledy.
4 sów chłodzony powietrzem i olejem, 4 cylindry w rzędzie, rozrząd DOHC . Seria, ale po wymianie wydechu i regulacjach zamknął szafe, czyli 260km/h licznikowe.Silnik zaskakuje elastycznością ,świetnie rozpędza się od 4tyś obr. ,nawet na 5 biegu ładnie przyśpiesza od 60 km/h , tak że redukcje są bardzo rzadkie.
Trochę miękkie , bardzo dobrze wybiera nasze dziury. Sześcio tłoczkowe zaciski TOKICO sprawują się całkiem dzielnie .
Na plus trzeba zaliczyć dobry stosunek ceny do osiągów ,walorów użytkowych , komfortu jazdy jak i świetny rzędowy silnik.Ten właśnie silnik jest największym atutem , duża kultura pracy i potężny moment obrotowy zapewniaja Banditowi wielki temperament . Na minus to jak dla mnie za miękka charakterystyka zawieszenia( brak możliwości regulacji, tylko napięcie wstępne sprężyn) i słabe światła mijania.