+MOC:D
+Elastyczny silnik
+Znakomite walory trakcyjne
+oszczędny przy normalnej jeździe
+Ładnie strzela z tłumika schodząc z obrotów
+wygląd choć to kwestia gustu
-lekki przodek chyba ze względu na długość motocykla do 180 jest wrażenie piłeczki
-opona starcza na 4Kkm
-potrafi spalić nawet 12l przy ostrej jeździe
-czasami brakuje owiewki ale nie po to kupiłem N'ke:) twardym trzeba być a nie miękkim;)
Do plusów należy na pewno zaliczyć silnik, kulturę pracy oraz moc jaką dysponuje. Dzięki temu Banditowi nie straszne dalekie wojaże. Pozycja za kierownicą, idealne położenie oraz pomoc przedniej owiewki sprawiają że nie męczymy się podczas jazdy w dalekie trasy. Stosunkowo niewielkie spalanie, jak narazie pali idealnie niecałe 6l/100km. Do minusów trzeba zaliczyć: słabe światła mijania, słabo oświetla drogę i czasem trzeba pomóc sobie drogowymi. Mały promień zawracania, w przeciwieństwie do maszyn sportowych. Tylny hamulec wyposażony w dwutłoczkowy zacisk nie zachwyca. Dźwignia wymaga dużego nacisku, a moment zablokowania tylnego koła nadchodzi niespodziewanie.
Na plus trzeba zaliczyć dobry stosunek ceny do osiągów ,walorów użytkowych , komfortu jazdy jak i świetny rzędowy silnik.Ten właśnie silnik jest największym atutem , duża kultura pracy i potężny moment obrotowy zapewniaja Banditowi wielki temperament . Na minus to jak dla mnie za miękka charakterystyka zawieszenia( brak możliwości regulacji, tylko napięcie wstępne sprężyn) i słabe światła mijania.
Suzuki Bandit 1200
-duża moc
-duży moment obrotowy
-prosta naprawa
-dostepnosc czesci
-fajny wygląd
Suzuki Bandit 1200
PLUSY:
+ duży moment obrotowy
+ elastyczność
+ nigdy nie brakuje mocy
+ nie do zajezierzenia silnik
Suzuki Bandit 1200
Jak dotad same plusy!!
Suzuki Bandit 1200
+MOC:D
+Elastyczny silnik
+Znakomite walory trakcyjne
+oszczędny przy normalnej jeździe
+Ładnie strzela z tłumika schodząc z obrotów
+wygląd choć to kwestia gustu
-lekki przodek chyba ze względu na długość motocykla do 180 jest wrażenie piłeczki
-opona starcza na 4Kkm
-potrafi spalić nawet 12l przy ostrej jeździe
-czasami brakuje owiewki ale nie po to kupiłem N'ke:) twardym trzeba być a nie miękkim;)
Suzuki Bandit 1200
Do plusów należy na pewno zaliczyć silnik, kulturę pracy oraz moc jaką dysponuje. Dzięki temu Banditowi nie straszne dalekie wojaże. Pozycja za kierownicą, idealne położenie oraz pomoc przedniej owiewki sprawiają że nie męczymy się podczas jazdy w dalekie trasy. Stosunkowo niewielkie spalanie, jak narazie pali idealnie niecałe 6l/100km. Do minusów trzeba zaliczyć: słabe światła mijania, słabo oświetla drogę i czasem trzeba pomóc sobie drogowymi. Mały promień zawracania, w przeciwieństwie do maszyn sportowych. Tylny hamulec wyposażony w dwutłoczkowy zacisk nie zachwyca. Dźwignia wymaga dużego nacisku, a moment zablokowania tylnego koła nadchodzi niespodziewanie.
Suzuki Bandit 1200
Na plus trzeba zaliczyć dobry stosunek ceny do osiągów ,walorów użytkowych , komfortu jazdy jak i świetny rzędowy silnik.Ten właśnie silnik jest największym atutem , duża kultura pracy i potężny moment obrotowy zapewniaja Banditowi wielki temperament . Na minus to jak dla mnie za miękka charakterystyka zawieszenia( brak możliwości regulacji, tylko napięcie wstępne sprężyn) i słabe światła mijania.
Suzuki Bandit 1200
brak minusow, no moglby jezdzic na wode, nie maltretowac tak opon i lancucha:P