Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1991 r.
Warszawa
143 cm3
14 KM
12.00 s
Etka jak etka :) mało pali, wolno jeździ (chociaż jak sie odkręci to leci jak szalona) :)
żadnych "wiejskich tuningów"... Jedyne co to przykleiłem zegarek cyfrowy na miejscu białej tabliczki którą widać na fotce :)
Po Kapitalnym remoncie:
-nowy wał korbowy
-nowy tłok
-szlif cylindra
-łożyska
-simeringi
-kosz sprzęgła
-tarcze sprzęgła
-zabierak sprzęgła
-zębatka na wał
-olej w skrzyni
-nowy gaźnik
-nowy filtr powietrza i paliwa
-cały czas jeżdżony na Syntetycznym oleju 2T Motorex
pierwsze jazdy po remoncie:) wszystko się psuło... a zwłaszcza pierwszy wyjazd do dziewczyny :) 4 postoje (dokręcanie, regulacje) i skończyło się na odholowaniu motoru do domu :) Po tej przygodzie, wyregulowałem, sprawdziłem wszystko i motocykl od 2000 km jeździ bez żadnych problemów :)
-Wyjazd na ślub do kolegi z MZ-klubu do kozienic (200 km)
-Ogólnopolskie spotkanie właścicieli i sympatyków motocykli MZ w nieborowie i przy okazji zachaczenie o skierniewice (250 km)
-wyjazd na ślub wujka w skarżysku kamiennej (300km)
Miejmy nadzieje że motocykl niezawiedzie :)
+ małe spalanie!!! (dla ucznia to wielka zaleta :P)
+ tanie części
+ łatwa naprawa
+ malutki motorek (wszędzie sie wciśnie)
+ jak na tą pojemność to nawet zrywny
+ niezawodność
+ przy obrotach ok 4-5 tyś ładnie mruczy :)
- tylko 150ccm
- mało miejsca na podróżowanie w 2 osoby
- małe V-max - tylko 110 km/h
dla jednych to że to dwu-suw to + dla innych -.
Dla mnie to jest poprostu urok tego motoru :) jadę na stacje, dawkuje olej, mieszam itp :) a pozatym ten zapach spalonej mieszanki... no nie do zapomnienia :)
2000 km bezawaryjnej jazdy :P wiem że to mało, ale dla mnie to sporo :)
Zaliczone IV ogólnopolskie spotkanie właścicieli i sympatyków motocykli MZ w nieborowie (200km) :)
Hondzie Shadow 600. Co może już będe posiadał na jesień :)
Lub MZ TROPHY :)