Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1987 r.
Jarosław
150 cm3
14 KM
15 Nm
10.00 s
mój motorek został odrestaurowany przed tym sezonem, otrzymał nowy lakier wiśniowa perła i inne małe dodatki estetyczne:) w silnika wymienione zostały tylko sprzęgło a pozatym jest ok. noi oczywiście sportowy tłumik Wkręca się bardzo ładnie
wizualnie jest standardową mz oprócz tego ze nie ma napisów ani wytłoczeń na baku lekkowyprofilowane siedzenie. sportowy tłumik po tuningu:) ale nie prawdą jest że pogarsza osiągi i chodzi jak WSK trzeba tylko pilnować wygłuszenia w końcówce czyli zeby było:), skrócony tylny błotnik tylna lapma przeniesiona bliżej siedzenia
zostały wypiaskowane i wypolerowane kanały cylindra dzięki czemu mz wkręca sie jeszcze lepiej. wskazówka obrotomierza zatrzymuje sie dopiero przy obr.8 000/min
Oprócz tego jak widac nie ma czarnej farby na silniku ponieważ dekle wypolerowałem tylko ze względów estetycznych.
przód obniżony i utwardzony tył standart bardzo ładnie się prowadzi
Solina, Zagórz Ustrzyki Dolne, jeszcze na studia śmigałem nią do Zamościa z całą torbą podróżną piękne rejony roztocze super na trasie spaliła 3,5 litra jadąc średnio 70-80km/h, najdłuższa trasa 380km w jeden dzien a w zasadzie w kilka godzin:)
wymiana ośki od kopnika bo juz padła:) no i moze swap na 250 na przyszły sezon
plusy
-spalanie w normie między 3 a 5 litrów/100km
-moc no zalezy jakie kto ma wymaganie dla mnie wystarczająca do przyjemnych przejezdzek a nie gonitwy nie wiadomo za czym
-oryginalna poma hamulcowa nie leje:) dziwne kurde moze płynu nie ma:P jest taki patent co sprawia ze oryginalna poma działa jak nalezy
-trakcja no to tez jak kto lubi wygodne zwieszenie do normalnej jazdy
minusy
nie jest to motocykl dla młodych szaleńców takim polecam nowocześniejsze konstrukcje 2T
-130km/h bez ściemy tyle przy sprzyjających warunkach atmosferycznych
-20tys km przejechane bez zadnych awari
- nie zwieśniaczyłem motoru
marzenia spełniam na bierząco a jest ich wiele