Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1994 r.
Bolesławiec
599 cm3
62 KM
4.00 s
Bardzo, ale to bardzo wygodny i wdzięczny motocykl. Oryginalny- w jednym kawałku od nowości- naklejki serwisowe fabryczne z nr koloru itp.- autentyk. Pod względem charakterystyki pracy i kultury jazdy przewyższa (moim zdaniem) takich konkurentów jak cb500, er5, gpz 500- na wszystkich tych motorkach miałem okazję jechać.
Motocykl został sprowadzony z Niemiec. Regularny serwis, konserwacja i eksploatacja wyłącznie na markowych częściach sprawiły, że wszystkie podzespoły sprawują się znakomicie- jest zwarty i gotowy- nawet do kilkuset- kilometrowych tras. Mało pali, nie sprawia kłopotów i ma całkiem niezłe „odejście”. Na dłuższych trasach przy prędkości 120-140 nie sprawia problemów- wyprostowane plecy + owiewka chroniąca od wiatru.
Jakby tego było mało tani w eksploatacji, duża dostępność części zamiennych- nic tylko jeździć takim pojazdem
- szeroka kierownica LOUISE
- ciężarki kierownicy
- tankpad
- stelaż + kufer centralny (na zdjęciach niezałożony )
Reszta pełna seria.
Seryjna rzędowa czwórka. Odpala zawsze i wszędzie, nie sprawia problemów, mało pali, jest dynamiczny- nie słychać zgrzytów stuków etc. Nie jest „zmęczony” i nie był katowany. Oryginalny przebieg (40 tys). Regularna wymiana płynów, filtrów, konserwacja i regulacja i motor pojeździ jeszcze przez kilkadziesiąt tys. km.
Brak luzów, wycieków i stuków… Moto prowadzi się jak po sznurku- przy 140 można śmiało puścić kierownicę i nawet nie zadrga. JEST BEZPIECZNY, ma bardzo dobre hamulce i zdrowy napęd.
Pierwsza wycieczka bez sprawdzania stanu paliwa- 5km i trochę pchania w 35 stopniowy dzień.
- polakierowanie owiewki
- kupno pasków na ranty felg
- kupno stelaża pod 3 kufry- boczne i centralny (aktualnie mam tylko pod centralny)
- utrzymanie w tak dobrej kondycji jak obecnie
+++ wygoda i dobra ochrona przed wiatrem
+ niewielkie koszty eksploatacji- tanie części i małe spalanie
+ niezawodność jednostki napędowej
- pęknięta owiewka
- brak wskaźnika paliwa
Brak- jeżdżony turystycznie w dłuższe trasy...
Aktualnie fazer 10000