+ niskie spalanie
+ dobrze się zbiera na akcesoryjnym wydechu
+ z najpopularniejszych motocykli na 1szy sprzęt gs500/cb500/gpz500 itp. XJ jest najlepszym wyborem
- bardzo trudno trafić egzemplarz w dobrym stanie
+ mało pali dobrze
+ wygodny w jeździe
-lekko hałasujące sprzęgło (ten typ tak ma )
-wyczuwalne wibracje w okolicach 4-4,5 tys obrotów
po za tym bajka :)
Plusy:
+ spalanie na poziomie 4,6 - 5,5 l/100km
+ wygodny, przyjemny w prowadzeniu motocykl
+ silnik elastyczny, w każdym momencie można zmienić styl jazdy np. z turystycznej na sportową
+ owiewka
+ mało awaryjny
+ ... dużo plusów :)
Minusy:
- głośny kosz jak od pradawnych XS aż po XJR :) ale to już chyba patent Yamahy
- słabe światła (poprawiłem to jednak zakładając porządną i droższą żarówkę)
- w tym roczniku brak chłodnicy oleju i podwójnej tarczy hamulcowej na przodzie
+ niskie spalanie;
+ niezły promień skrętu;
+ idiotoodporna - prosta budowa, większość napraw, regulacji można wykonać samemu;
+ trwała skrzynia biegów;
+ duża ilość części (stosunkowo tanie), także zamienników;
+ wiele wybacza, idealna na pierwsze moto;
+ regulacja zawiechy, mnie się osobiście za miękki wydaje, ale na polskie drogi i wiejskie ścieżki - w sam raz;p
+ dojechała ze mną prawie wszędzie.. może to nie endurak, ale dawała radę nawet na leśnych ścieżkach..;p
- waga (zalana ok 221 kg), cieżko się przyzwyczaić na początku do manewrowania nim; Jednak skoro niezbyt wysoka dziewczyna dała radę - to nie jest wadą;)
-/+ wysoki środek ciężkości;
-/+ siedzi się na niej jak na świniaku - jest przez to wygodny, ale niekoniecznie jej szukam w moto..
- podwójny ori wydech jest ładny, ale nieco irytuje na winklach
- kosz sprzęgłowy - hałasował mimo ingerencji - ale podobno yamaszki, a w szczególności xj tak już mają;)
- brak owiewek - przy większych prędkościach zaczyna być nieprzyjemnie, przy każdej dziurze należy uważać na kolektory..
- w pewnym momencie zaczyna brakować mocy.. no ale to szosowy-turystyk w końcu;p
Yamaha XJ 600
+ niskie spalanie
+ dobrze się zbiera na akcesoryjnym wydechu
+ z najpopularniejszych motocykli na 1szy sprzęt gs500/cb500/gpz500 itp. XJ jest najlepszym wyborem
- bardzo trudno trafić egzemplarz w dobrym stanie
Yamaha XJ 600
+niskie spalanie
+wygodny
+przyspieszenie w porządku co do masy
- ten na akumulatorze :)
Yamaha XJ 600
+ mało pali dobrze
+ wygodny w jeździe
-lekko hałasujące sprzęgło (ten typ tak ma )
-wyczuwalne wibracje w okolicach 4-4,5 tys obrotów
po za tym bajka :)
Yamaha XJ 600
+++ wygoda i dobra ochrona przed wiatrem
+ niewielkie koszty eksploatacji- tanie części i małe spalanie
+ niezawodność jednostki napędowej
- pęknięta owiewka
- brak wskaźnika paliwa
Yamaha XJ 600
- spalanie w trybie mieszanym 5,2 l/100km :)
Yamaha XJ 600
plusy:
+spalanie
+wygodna pozycja
+dobra dynamika
+dobra przyczepność
+przyspieszenie i elastyczność
minusy:
-ten nieszczęsny hałasujący kosz sprzęgłowy
-trochę mały zbiornik paliwa
Yamaha XJ 600
+ Bardzo zrywny podczas jazdy samemu,
+ duży i wygodny
+ idiotoodporny
+ mało pali, nawet przy jeździe z plecaczkiem.
- już nie tak zrywny przy jeździe z plecaczkiem
Yamaha XJ 600
+ Wygodna pozycja
+ Małe spalanie
- Grzechoczący kosz sprzęgłowy jak w każdej XJ, ale juz poprawiłem fabryke;)
Yamaha XJ 600
+mało pali około 5/100 przy 100 6,L 110-130km/h
+wygodny
+zwrotny
+zrywny
+tani w utrzymaniu
+prosta obsługa
-mógłby być szybszy
Yamaha XJ 600
Plusy:
+ spalanie na poziomie 4,6 - 5,5 l/100km
+ wygodny, przyjemny w prowadzeniu motocykl
+ silnik elastyczny, w każdym momencie można zmienić styl jazdy np. z turystycznej na sportową
+ owiewka
+ mało awaryjny
+ ... dużo plusów :)
Minusy:
- głośny kosz jak od pradawnych XS aż po XJR :) ale to już chyba patent Yamahy
- słabe światła (poprawiłem to jednak zakładając porządną i droższą żarówkę)
- w tym roczniku brak chłodnicy oleju i podwójnej tarczy hamulcowej na przodzie
Yamaha XJ 600
Na plus:
+mocna 600
+bardzo dobre wykonanie
+przyspieszenie
+wygląd
+brzmienie
Minusów nie ma :)
Yamaha XJ 600
-ciezko odpala jak dlugo stoi.
+malo pali wygodny bezawaryjnosc
Yamaha XJ 600
Same +
Yamaha XJ 600
+ niskie spalanie;
+ niezły promień skrętu;
+ idiotoodporna - prosta budowa, większość napraw, regulacji można wykonać samemu;
+ trwała skrzynia biegów;
+ duża ilość części (stosunkowo tanie), także zamienników;
+ wiele wybacza, idealna na pierwsze moto;
+ regulacja zawiechy, mnie się osobiście za miękki wydaje, ale na polskie drogi i wiejskie ścieżki - w sam raz;p
+ dojechała ze mną prawie wszędzie.. może to nie endurak, ale dawała radę nawet na leśnych ścieżkach..;p
- waga (zalana ok 221 kg), cieżko się przyzwyczaić na początku do manewrowania nim; Jednak skoro niezbyt wysoka dziewczyna dała radę - to nie jest wadą;)
-/+ wysoki środek ciężkości;
-/+ siedzi się na niej jak na świniaku - jest przez to wygodny, ale niekoniecznie jej szukam w moto..
- podwójny ori wydech jest ładny, ale nieco irytuje na winklach
- kosz sprzęgłowy - hałasował mimo ingerencji - ale podobno yamaszki, a w szczególności xj tak już mają;)
- brak owiewek - przy większych prędkościach zaczyna być nieprzyjemnie, przy każdej dziurze należy uważać na kolektory..
- w pewnym momencie zaczyna brakować mocy.. no ale to szosowy-turystyk w końcu;p
Yamaha XJ 600
+ Wygodna pozycja (nie odczuwa się zmęczenia jazdą)
+ Dobrze wchodzi w zakręty
+ I dużo więcej :)
- Słychać rozrząd (podobno w każdym XJ) idzie się przyzwyczaić
Yamaha XJ 600
jak dla mnie same plusy, może jedynie ten prędkościomierz w milach przeszkadza czasem
Yamaha XJ 600
+Wygodny
+Spalanie
Yamaha XJ 600
- dużo palił
- małe osiągi
Yamaha XJ 600
Plusy:
-ogólnie bardzo przyjazny i prosty motocykl,
-dający radę silnik,
-bardzo wygodna pozycja,
-nieduże spalanie,
-klasyczny wygląd,
Minusy:
-dla niektórych masa pojazdu,
-wibracje przy 4-4,5tys obr (ten typ tak ma),
-przydałby się pojemniejszy bak,
-i wskaźnik poziomu paliwa,
Ogólnie te minusy są mało istotne.
Yamaha XJ 600
plusów ma mnóstwo za to minusy to wibracje