Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
JAROSŁAW
143 cm3
14 KM
10 Nm
0.00 s
kupiony w fatalnym satnie wizualnym, do całkowitego malowania, silnik nigdy nie rozbierany,(tylko nowy zabierak kosza sprzegłowego z ułamanego) troche elektryki w nim brakowało,
sportowe opony, lusterka łeski. białe klosze kierunków, sportowy zadupek, okradłe chalogeny na stopie z diod, owiewka z oragłymi reflektorami zpostojówkami typu "angel eysyes"-trujkolorowe/, trójkolorowe podświetlenie zagerów,(samych cyferek), kontrolki kierunków, świateł,stopu,błotniczek nad kołem tylnim. przedni błotnik plastkikowy skracany, wentylowana tarcza chamulcowa, dodane troche elektroniki i elektryki, przerywacz kierunkowskazów elektroniczny,sportowa akierownica,bak bez literek wyprofilowany,naklejki,skrócony tylni błotnik,podniesiony tył,ukryty właczik zasilania, angel eyes w trzech kolorach,deska rozdzielcza z kontrolkami i włacznikami zmiany poswietlenia zegarów i ring-ów.tłumik oryginał!!
silnik cyka jak zegarek , jeszcze z seryjnej produkcji, nie był nigdy rozbierany,jedynie co zmienione to ułamany zabierak kosza sprzegłowego oraz półksiezyc kopnika. i olej wiadomo.,ogólnie silnik jest w stanie dobrym, gdyby nie zakup nowego moto , jezdził bym na nim dalej
śmigałe po okolicznych drózkach i o mały włos nie wpadłem za czołówke z osobowym, jednak zwrotność to atut etki. bo tylko przyjeb....em w zderzak zginając sobie nuzke i odbijająć sie urywałem lusterko ( w reno) pojechałem dalej z niepewnośćią czy sie zatrzymac czy nie......pojechałem z deka osrany ale sprawa ucichła..na szczescie;)
do wymiany dolna osłona łancucha łancuch i zebatki.regulacja sprzegła.
Tłumik oryginał!!!!!!
+zwrotnośc
+przyspieszenie
+oszczedność
+zrywnosć
+TERAZ WYGLĄD
w sumie to niewiem.... moze tuning i kilka upieczonych akcji przy których wyszłem bez szwanku...paolicja itd
juz spelnilem. Ducati SS 600
a teraz CBR F4