facebook
System PJ
to 129 362 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kawasaki KLE 500 1993r

Oglądano już 15848 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kawasaki KLE 500 »
  • Rocznik

    1993 r.

  • Właściciel

    zulek94

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Wrocław

  • Pojemność

    500 cm3

  • Moc

    60 KM

  • Max. moment obrotowy

    55 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.00 s

  • Opis

    Sprzęcior godny zaufania. Swojego KLEkota kupiłem dosyć niedawno , zdążyłem zrobić nim zaledwie 500km . Radość z jazdy ? Oczywiście! Świetnie się prowadzi w lekkim terenie jak i w mieście. Dynamiczny silnik i 6 stopniowa skrzynia dobrze współpracują. Na pierwszy rzut oka to wielkie i ociężałe enduro ale ... tak nie jest! Jest bardzo zrywny, ciągnie już od 4 tyś obrotów ! Myślę, że 4 sek do setki z tą masą i pojemnością do doskonały wynik! Osobiście bardzo sobie chwalę ten sprzęt, jest to naprawde dobry motocykl.
    Jeden z najlepszych motocykli w swojej klasie!

    !! SPRZEDANY !!

  • Tuning

    Akcesoryjne kolektory wraz z końcówką Laser Pro Duro.
    Nowe, lepsze brzmienie i więcej kucyków ;D

    !! SPRZEDANY !!

  • Silnik

    Silnik to dwucylindrowy rzędowy czterosów chlodzony cieczą.
    Zasilany dwoma gażnikami \"KEIHIN\".
    Cztery zawory na cylinder dają sprężanie 10.8:1
    Moc maksymalna bez przeróbek (fabryczna) to 37kW (50kM),przy 8500 obr/min a maksymalny moment obrotowy wynosi 45 Nm przy 6500 obr/min
    Układ smarowania z miską olejową o poj. 3,4 litra
    Zapłon tranzystorowy bezstykowy.Rozruch tylko elektryczny.
    Skrzynia biegow sześciostopniowa z mokrym sprzęgłem wielotarczowym.
    SILNIKI te to sprawdzona jednostka kawasaki przez co podobno są one małoawaryjne,zapoczatkowały jako 450 cm3 w latach osiemdziesiatych w motocyklach KAWASAKI soft-chopper LTD450 a po zwiększeniu pojemności 499 cm3 były montowane w sportowo-turystycznych GPZ500S.
    W roku 1991 trafiły do KLE500 przy czym została zredukowana moc z 60 kM na 50 kM podwyższajac przy tym moment obrotowy przez co silnik w KLE500 nieżle ciągnie od niskich obroyów.

  • Zawieszenie

    Zawieszenie spełnia bardzo dobrze swoje zadanie ale tylko kiedy jedziemy sami, we dwójkę jest już troszeczkę gorzej.
    Bardzo dobrze wybiera nierówności na drodze, nie boi się dziur ( czyt. polskich dróg ) , wszystko ładnie i płynnie pracuje . Dodatkowym atutem jest możliwość regulacji zawieszenia według własnych upodobań.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda jazda KLEkotem jest pamiętna ;) Jak narazie dalszej podróży brak, ale jeszcze wiele przed moim KLEkotem!

  • Perspektywy

    Założyć wyższą szybkę turystyczną ponieważ przy wyższych prędkościach nieprzyjemnie miota kierowcą.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    + Wygodna pozycja za kierownicą ( do 140 km/h )
    + Małe spalanie
    + Ładny dźwięk silnika
    + Tanie części
    + Wyśmienite osiągi
    + Elastyczny silnik
    + Wszechstronność i sylwetka

    Minusy
    - Niewygodna pozycja kierowcy powyżej 140 km/h , strasznie miota. Myślę, że zamontowanie szybki pomoże.
    - Brak wskaźnika temperatury!

    !! SPRZEDANY !!

  • Osiągnięcia

    Hmmm. Jak narazie brak. Jedynie 190 km/h . Jeszcze wiele bicia rekordów przed nami :D

  • Marzę o...

    Hmmm :D Yamaha Fz1 S , Yamaha R1 + YZF 426 ;)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Romet Komar
  • Kawasaki GPZ 500
  • CZ 175/477 Sport
  • Romet Kadet M780
  • BMW M3
  • BMW 5

Co robią kierowcy na PJ