Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1993 r.
Wrocław
500 cm3
60 KM
55 Nm
4.00 s
Sprzęcior godny zaufania. Swojego KLEkota kupiłem dosyć niedawno , zdążyłem zrobić nim zaledwie 500km . Radość z jazdy ? Oczywiście! Świetnie się prowadzi w lekkim terenie jak i w mieście. Dynamiczny silnik i 6 stopniowa skrzynia dobrze współpracują. Na pierwszy rzut oka to wielkie i ociężałe enduro ale ... tak nie jest! Jest bardzo zrywny, ciągnie już od 4 tyś obrotów ! Myślę, że 4 sek do setki z tą masą i pojemnością do doskonały wynik! Osobiście bardzo sobie chwalę ten sprzęt, jest to naprawde dobry motocykl.
Jeden z najlepszych motocykli w swojej klasie!
!! SPRZEDANY !!
Akcesoryjne kolektory wraz z końcówką Laser Pro Duro.
Nowe, lepsze brzmienie i więcej kucyków ;D
!! SPRZEDANY !!
Silnik to dwucylindrowy rzędowy czterosów chlodzony cieczą.
Zasilany dwoma gażnikami \"KEIHIN\".
Cztery zawory na cylinder dają sprężanie 10.8:1
Moc maksymalna bez przeróbek (fabryczna) to 37kW (50kM),przy 8500 obr/min a maksymalny moment obrotowy wynosi 45 Nm przy 6500 obr/min
Układ smarowania z miską olejową o poj. 3,4 litra
Zapłon tranzystorowy bezstykowy.Rozruch tylko elektryczny.
Skrzynia biegow sześciostopniowa z mokrym sprzęgłem wielotarczowym.
SILNIKI te to sprawdzona jednostka kawasaki przez co podobno są one małoawaryjne,zapoczatkowały jako 450 cm3 w latach osiemdziesiatych w motocyklach KAWASAKI soft-chopper LTD450 a po zwiększeniu pojemności 499 cm3 były montowane w sportowo-turystycznych GPZ500S.
W roku 1991 trafiły do KLE500 przy czym została zredukowana moc z 60 kM na 50 kM podwyższajac przy tym moment obrotowy przez co silnik w KLE500 nieżle ciągnie od niskich obroyów.
Zawieszenie spełnia bardzo dobrze swoje zadanie ale tylko kiedy jedziemy sami, we dwójkę jest już troszeczkę gorzej.
Bardzo dobrze wybiera nierówności na drodze, nie boi się dziur ( czyt. polskich dróg ) , wszystko ładnie i płynnie pracuje . Dodatkowym atutem jest możliwość regulacji zawieszenia według własnych upodobań.
Każda jazda KLEkotem jest pamiętna ;) Jak narazie dalszej podróży brak, ale jeszcze wiele przed moim KLEkotem!
Założyć wyższą szybkę turystyczną ponieważ przy wyższych prędkościach nieprzyjemnie miota kierowcą.
Plusy:
+ Wygodna pozycja za kierownicą ( do 140 km/h )
+ Małe spalanie
+ Ładny dźwięk silnika
+ Tanie części
+ Wyśmienite osiągi
+ Elastyczny silnik
+ Wszechstronność i sylwetka
Minusy
- Niewygodna pozycja kierowcy powyżej 140 km/h , strasznie miota. Myślę, że zamontowanie szybki pomoże.
- Brak wskaźnika temperatury!
!! SPRZEDANY !!
Hmmm. Jak narazie brak. Jedynie 190 km/h . Jeszcze wiele bicia rekordów przed nami :D
Hmmm :D Yamaha Fz1 S , Yamaha R1 + YZF 426 ;)