hmmm jeszcze nie znam ;p ale na plus to pompowane zawieszenie, to że motocykl zarówno w trasę do miasta jak i w delikatny teren, gdy przesiadasz się ze skutera to na pewno waga to mały problem, okiełznanie 50km na to trzeba trochę ostrożnie pojeździć wyczuć motor ;p ale rokuje dobrze
Plusy:
+ Wygodna pozycja za kierownicą ( do 140 km/h )
+ Małe spalanie
+ Ładny dźwięk silnika
+ Tanie części
+ Wyśmienite osiągi
+ Elastyczny silnik
+ Wszechstronność i sylwetka
Minusy
- Niewygodna pozycja kierowcy powyżej 140 km/h , strasznie miota. Myślę, że zamontowanie szybki pomoże.
- Brak wskaźnika temperatury!
Plusy:
+ Wygodna pozycja za kierownicą ( do 140 km/h )
+ Małe spalanie
+ Ładny dźwięk silnika
+ Tanie części
+ Wyśmienite osiągi
+ Elastyczny silnik
+ Wszechstronność i sylwetka
Minusy
- Niewygodna pozycja kierowcy powyżej 140 km/h , strasznie miota. Myślę, że zamontowanie szybki pomoże.
- Brak wskaźnika temperatury!
+ elastyczny silnik
+ dobre przyśpieszenie
+ wysoka pozycja ułatwiająca ogląd sytuacji na drodze
+ wąska sylwetka przydatna w zdobywaniu pozycji lidera na skrzyżowaniach
+ wszechstronność
- zużycie paliwa
- mała popularność ( mało części )
- twarde wąskie siodło
- brak wskaźnika temperatury
Plusy mojej Kawy to:
-dynamiczny i sprawdzony silnik
-bardzo dobre wlasciwosci jezdne
-stosunkowo ciezka maszyna co znacznie ulatwia jazde podczas silniejszego wiatru:)
-prosta konstrukcja ulatwiajaca samodzielny serwis
-ogolnodostepne czesci zamienne jak i akcesoria
-atrakcyjna cena
-przecietne koszty utrzymania
-V max to 200km/h a nie jak podaje fabryka 170:)
Minusy ktore udalo mi sie zaobserwowac:
-paliwozerny przy duzych predkosciach przekraczajacych 140km/h
-oryginalna szyba zbyt niska a co za tym idzie za slaba ochrona przed wiatrem
-upierdliwy zamek do zdejmowania prawego plastyku pod siedzeniem
-drobne braki lakieru na ramie od nowosci ( jestem pedantyczny w tej kwesti:) ale to mnie wkur...! )
-troche bez glowy puszczone przewody elektryczne, wycieraja sie i niszcza powloke lakiernicza, ale to chyba zmora wszystkich motocykli
-na dluzsza mete to kanapa zbyt twarda
-hamulce w oryginalnych gumowych przewodach zbyt slabe ( mowa tu o motocyklu w pelni zaladowanym )
Podsumowujac- i tak uwielbiam swoja Kawe! bo te minusy to naprawde kosmetyka:) Za ta kase naprawde maszyna godna polecenia
Kawasaki KLE 500
hmmm jeszcze nie znam ;p ale na plus to pompowane zawieszenie, to że motocykl zarówno w trasę do miasta jak i w delikatny teren, gdy przesiadasz się ze skutera to na pewno waga to mały problem, okiełznanie 50km na to trzeba trochę ostrożnie pojeździć wyczuć motor ;p ale rokuje dobrze
Kawasaki KLE 500
Tutaj można by wymieniać i wymieniać. Kto ma KLE500 zna + oraz - tej maszynki. Przede wszystkim wielki + 4T chłodzony cieczš.
Dużym + jest wystarczajšco duży promień skrętu o wiele większy niż w MZ ETZ.
Kawasaki KLE 500
Plusy:
+ Wygodna pozycja za kierownicą ( do 140 km/h )
+ Małe spalanie
+ Ładny dźwięk silnika
+ Tanie części
+ Wyśmienite osiągi
+ Elastyczny silnik
+ Wszechstronność i sylwetka
Minusy
- Niewygodna pozycja kierowcy powyżej 140 km/h , strasznie miota. Myślę, że zamontowanie szybki pomoże.
- Brak wskaźnika temperatury!
Kawasaki KLE 500
wspaniała maszyna do przejażdżek we dwójkę:))
ale powinna miec wygodniejsza kanapę...
Kawasaki KLE 500
Plusy:
+ Wygodna pozycja za kierownicą ( do 140 km/h )
+ Małe spalanie
+ Ładny dźwięk silnika
+ Tanie części
+ Wyśmienite osiągi
+ Elastyczny silnik
+ Wszechstronność i sylwetka
Minusy
- Niewygodna pozycja kierowcy powyżej 140 km/h , strasznie miota. Myślę, że zamontowanie szybki pomoże.
- Brak wskaźnika temperatury!
!! SPRZEDANY !!
Kawasaki KLE 500
+najlepszy jest dźwięk
+szybki
-długi gaz
-słaby dostęp do świec
-cięzki
-słabo idzie w terenie nie oszukujmy się to nie jest moto w teren
-delikatny
Kawasaki KLE 500
+ Bardzo wygodnie się na nim jeździ
+ Bardzo dobry dla początkującego kierowcy
+ Świetny na dziurawe polskie drogi :)
- Troszkę pali.. jeśli ktoś chce jeździć w większych prędkościach
- Mógłby mieć troszkę wiecej mocy
Kawasaki KLE 500
+ elastyczny silnik
+ dobre przyśpieszenie
+ wysoka pozycja ułatwiająca ogląd sytuacji na drodze
+ wąska sylwetka przydatna w zdobywaniu pozycji lidera na skrzyżowaniach
+ wszechstronność
- zużycie paliwa
- mała popularność ( mało części )
- twarde wąskie siodło
- brak wskaźnika temperatury
Kawasaki KLE 500
+ Bardzo wygodnie się na nim jeździ
+ Bardzo dobry dla początkującego kierowcy
+ Świetny na dziurawe polskie drogi :)
- Troszkę pali.. jeśli ktoś chce jeździć w większych prędkościach
- Mógłby mieć troszkę wiecej mocy
Kawasaki KLE 500
Plusy mojej Kawy to:
-dynamiczny i sprawdzony silnik
-bardzo dobre wlasciwosci jezdne
-stosunkowo ciezka maszyna co znacznie ulatwia jazde podczas silniejszego wiatru:)
-prosta konstrukcja ulatwiajaca samodzielny serwis
-ogolnodostepne czesci zamienne jak i akcesoria
-atrakcyjna cena
-przecietne koszty utrzymania
-V max to 200km/h a nie jak podaje fabryka 170:)
Minusy ktore udalo mi sie zaobserwowac:
-paliwozerny przy duzych predkosciach przekraczajacych 140km/h
-oryginalna szyba zbyt niska a co za tym idzie za slaba ochrona przed wiatrem
-upierdliwy zamek do zdejmowania prawego plastyku pod siedzeniem
-drobne braki lakieru na ramie od nowosci ( jestem pedantyczny w tej kwesti:) ale to mnie wkur...! )
-troche bez glowy puszczone przewody elektryczne, wycieraja sie i niszcza powloke lakiernicza, ale to chyba zmora wszystkich motocykli
-na dluzsza mete to kanapa zbyt twarda
-hamulce w oryginalnych gumowych przewodach zbyt slabe ( mowa tu o motocyklu w pelni zaladowanym )
Podsumowujac- i tak uwielbiam swoja Kawe! bo te minusy to naprawde kosmetyka:) Za ta kase naprawde maszyna godna polecenia