Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
stronie śląskie
498 cm3
50 KM
41 Nm
5.20 s
kawasaki kle 500 dostałem o rodziców na 13 urodziny do jeżdżenia w teren.moto dosyć zrywne.Szybko raguje na gaz
Przebieg 36216km
WYMIENUŁEM
nowy akumulator
nawa opona przednia mitas c15
nowe świece
pomalowany
zmieniony olej
wymieniony filtr oleju
Sprzedany !
brak bo po co
Silnik został zmodyfikowany pod kątem odmiennych warunków w jakich będzie musiał pracować. W wyniku zmian w fazach rozrządu moc silnika spadła z 60 do 50 KM lecz moc maksymalną osiąga już przy 8500 obr/min zamiast 9800 jak w GPZ Ciekawostką może być fakt że tego samego silnika Kawasaki używa w modelach choppera EN 500 i naked bike ER-5. jak widać jest to silnik uniwersalny. Jest to dwucylindrowa jednostka rzędowa o przeciwbieżnym ruch tłoków (w wyniku przestawienia czopów wału korbowego o 180 stopni). Aby drgania utrzymać na rozsądnym poziomie zastosowano w przedniej części silnika wałek wyrównujący napędzany kołami zębatymi od wału korbowego. Pomiędzy cylindrami znajduje się łańcuch napędzający oba wałki rozrządu. Po dwa zawory ssące i wylotowe na cylinder otwierane poprzez rozwidlone dźwigienki zaworowe. Jak przystało na nowoczesną jednostkę napędową chłodzenie odbywa się za pomocą cieczy (pompa wodna znajduje się w przedniej części silnika. Silnik zasilany jest dwoma gaźnikami podciśnieniowymi firmy Keihin o średnicy przelotu 34 mm. Skrzynia biegów, dzięki sześciu przełożenia pozwala KLE 500 wybrnąć z każdej opresji. Biegi przełączają się precyzyjnie i bez większego wysiłku.
+najlepszy jest dźwięk
+szybki
-długi gaz
-słaby dostęp do świec
-cięzki
-słabo idzie w terenie nie oszukujmy się to nie jest moto w teren
-delikatny
wr 426^^
Vespa Px 150 :D
sxf 350 ;p\'
`.kxf 450;)