facebook
System PJ
to 129 362 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda XL 600 1984r

Oglądano już 7650 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda XL 600 »
  • Rocznik

    1984 r.

  • Właściciel

    WOJTO

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Rzeszów

  • Pojemność

    589 cm3

  • Moc

    43 KM

  • Max. moment obrotowy

    51 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    6.30 s

  • Opis

    poprostu WSZĘDOŁAZ

    Silnik cechuje praktycznie stały wysoki moment obrotowy w szerokim zakresie obrotów 3-7 tys. obr/min co sprawia że pomimo znacznej pojemności jest przewidywalny i łatwy do opanowania.

  • Tuning

    brak bo tego typu motor nie nadaje sie do wieszania świecidełek i robienia z niego choinki

  • Silnik

    SILNIK
    Typ: czterosuwowy, chłodzony powietrzem
    Układ: jednocylindrowy pochylony 15 stopni
    Rozrząd: RVFC (4 radialnie rozmieszczone zawory)
    Pojemność skokowa: 589 ccm
    Średnica cylindra x skok tłoka : 100,0 x 75,0 mm
    Stopień sprężania: 8,6 (od 85’ 9:1)
    Moc maksymalna: 43 KM (32kW) przy 6000 obr/min od 85’ 45 KM (33,5kW) przy 6500 obr/min (wersja dławiona 27 KM (20kW) przy 5500 obr/min)
    Moment obrotowy: 51 Nm przy 5000 obr/min (wersja dławiona 42Nm przy 3500 obr/min)
    Zasilanie: gaźnik mechaniczny dwu gardzielowy 2 x 30 mm Keihin 83’- PH60A 84’- PH64A 85’- PH68C
    Filtr powietrza: gąbkowy wielokrotnego użytku
    Smarowanie: z suchą miską olejową, zbiornik oleju w ramie
    Rozruch: nożny z automatycznym dekompresatorem (jest też ręczny)
    Zapłon: CDI (bezstykowy, tyrystorowy) niezależny od akumulatora
    Alternator: jednofazowy 230W – 5000 obr/min
    Obudowy silnika wykonane ze stopu magnezu.
    Jeden wałek wyrównowarzający

  • Zawieszenie

    Zawieszenie przednie: widelec teleskopowy SHOWA o skoku 229 mm, rury 39mm (od 85’ 41mm) z regulacją poprzez pompowanie (ciśnienie sprężone powietrza zmienia się za pośrednictwem typowych wentylków samochodowych 0-0,2Bar).
    Zawieszenie tylne: dwuramienny stalowy wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco - tłumiącym SHOWA w systemie Pro-Link o skoku 203 mm z tłumieniem hydraulicznym regulowanym 4 stopniowo i bezstopniową regulacją wstępnego napięcia sprężyny.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Każda...

  • Perspektywy

    Załatwić tanie paliwo !
    Zdać prawko A , B

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy:
    + jak na swoją pojemność pojazd lekki i bardzo zwrotny, łatwe prowadzenie, szeroka kierownica
    + pojazd uniwersalny do terenu, miasta czy małej turystyki
    + silnik ma charakter
    + użyte świetnej jakości materiały: zastosowana
    stal opiera się rdzy a gumy po mimo wieku nie pękają,
    jakość materiałów widać na każdym kroku
    + w miarę prosta i solidna konstrukcja
    + regulacja zaworów śrubkami

    Minusy:
    - pali dość sporo
    - brak elektrycznego rozrusznika
    - częste wymiany oleju
    - stosunkowo mały zbiornik paliwa (po ok. 170km
    trzeba zaczynać szukać stacji)
    - mało wygodne siedzenie zwłaszcza dla pasażera
    dla którego jest bardzo cieniutkie i przy tym twarde
    - podnóżki pasażera mocowane do wahacza (roczniki
    przed 1985)
    - trudna regulacja napięcia wstępnego sprężyny
    tylnego zawieszenia

  • Osiągnięcia

    130km/h po mokrej nawierzchni
    ...napewno jakieś jeszcze dojdą :]

  • Marzę o...

    tym co każdy normalny człowiek chce mieć w przyszłości ^^ dom, rodzina, itp.

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Opel Corsa
  • Gilera DNA
  • Peugeot Speedfight2 50
  • Audi 100
  • Gilera Runner 50
  • Seat Toledo

Co robią kierowcy na PJ