Plusy:
+ jak na swoją pojemność pojazd lekki i bardzo zwrotny, łatwe prowadzenie, szeroka kierownica
+ pojazd uniwersalny do terenu, miasta czy małej turystyki
+ silnik ma charakter
+ użyte świetnej jakości materiały: zastosowana
stal opiera się rdzy a gumy po mimo wieku nie pękają,
jakość materiałów widać na każdym kroku
+ w miarę prosta i solidna konstrukcja
+ regulacja zaworów śrubkami
Minusy:
- pali dość sporo
- brak elektrycznego rozrusznika
- częste wymiany oleju
- stosunkowo mały zbiornik paliwa (po ok. 170km
trzeba zaczynać szukać stacji)
- mało wygodne siedzenie zwłaszcza dla pasażera
dla którego jest bardzo cieniutkie i przy tym twarde
- podnóżki pasażera mocowane do wahacza (roczniki
przed 1985)
- trudna regulacja napięcia wstępnego sprężyny
tylnego zawieszenia
+pancerna konstrukcja
+potężny moment obrotowy
+łatwość prowadzenia
+lekki jak na enduro
-brak rozrusznika
-przestarzale zawieszenie
-przeciętne hamulce
+ jak na swoją pojemność lekka do tego zwrotna
+ pojazd uniwersalny do terenu, miasta czy małej turystyki
+ silnik ma charakter
+ obrotomierz
+ użyte świetnej jakości materiały
- oczywiście brak elektrycznego rozrusznika ale to minus zaakceptowany przy wyborze motocykla
- dość mały zbiornik paliwa zmuszający do ciągłego kontrolowania przejechanych kilometrów
Honda XL 600
+Frajda z jazdy
+Dźwięk silnika
+Moc
+Wygląd
+To że jest zarej .
-Brak
Honda XL 600
+moc
+małe spalanie
+zawieszenie
+b,dobra jakość
-masa(134kg to już trochę dużo ale idzie sie przyzwyczaić)
-za mało szalona
Honda XL 600
+elektryczny rozrusznik
+wygodny
+bezpieczny
+duża moc
+ładny wygląd
-bardzo łakoma na paliwo
Honda XL 600
Plusy:
+ jak na swoją pojemność pojazd lekki i bardzo zwrotny, łatwe prowadzenie, szeroka kierownica
+ pojazd uniwersalny do terenu, miasta czy małej turystyki
+ silnik ma charakter
+ użyte świetnej jakości materiały: zastosowana
stal opiera się rdzy a gumy po mimo wieku nie pękają,
jakość materiałów widać na każdym kroku
+ w miarę prosta i solidna konstrukcja
+ regulacja zaworów śrubkami
Minusy:
- pali dość sporo
- brak elektrycznego rozrusznika
- częste wymiany oleju
- stosunkowo mały zbiornik paliwa (po ok. 170km
trzeba zaczynać szukać stacji)
- mało wygodne siedzenie zwłaszcza dla pasażera
dla którego jest bardzo cieniutkie i przy tym twarde
- podnóżki pasażera mocowane do wahacza (roczniki
przed 1985)
- trudna regulacja napięcia wstępnego sprężyny
tylnego zawieszenia
Honda XL 600
+pancerna konstrukcja
+potężny moment obrotowy
+łatwość prowadzenia
+lekki jak na enduro
-brak rozrusznika
-przestarzale zawieszenie
-przeciętne hamulce
Honda XL 600
Motor bardzo lekki duży plus
dużo cześci
Słaby
w terenie podczas długiej jazdy niewygodny
ODPALANIE duży minus
Honda XL 600
+ jak na swoją pojemność lekka do tego zwrotna
+ pojazd uniwersalny do terenu, miasta czy małej turystyki
+ silnik ma charakter
+ obrotomierz
+ użyte świetnej jakości materiały
- oczywiście brak elektrycznego rozrusznika ale to minus zaakceptowany przy wyborze motocykla
- dość mały zbiornik paliwa zmuszający do ciągłego kontrolowania przejechanych kilometrów
Honda XL 600
-mało pali
-spontaniczna reakcja na gaz, dobre osiągi na szosie jak i w terenie
-firmowe podzespoły
-ciekawa konstrukcja
-wszystko wytrzymałe
-trudny dostęp do części
-waga 153 kg zmusza do ostrożnej pewnego podpierania się
Honda XL 600
+Bardzo mocny i elastyczny silnik
+solidna konstrukcja
+jak na swoje lata, trzyma się solidnie :)
-waga motocykla
-rocznik