facebook
System PJ
to 129 362 pojazdów na 669 375 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

BMW F 650 GS Dakar 2003r

Oglądano już 18393 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o BMW F 650 GS Dakar »
  • Rocznik

    2003 r.

  • Właściciel

    Gniewny_Bartosz

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Aktualnie UK

  • Pojemność

    652 cm3

  • Moc

    50 KM

  • Max. moment obrotowy

    64 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    5.90 s

  • Opis

    Wersja Dakar, więc ze zwiększonym skokiem zawieszeń do 210mm z przodu i z tyłu.
    Motocykl idealny dla kogoś kto chce normalnie polatać po asfalcie, nacieszyć się szybkim lataniem po winkielkach, a do tego spędzać sporo czasu w terenie. Jak dla mnie bomba! Najlepsze, najbardziej sprawiające przyjemność moto w całej mojej motocyklowej przygodzie jak dotychczas. Ogień po winklach, ogień w terenie. Jedynie na długich prostych jest mało ciekawie, bo prędkość maksymalna to zaledwie 160 km/h. No, ale jak na dużego singla to i tak jest nieźle.
    W każdym razie swoją przygodę z szybkością miałem na ostatnim swoim moto - SV1000S... Szybka, owszem, ale... jazda wyłącznie po asfalcie jest nudna jak flaki z olejem ;-P

  • Tuning

    Filtr K&N
    Wydech Scorpion

  • Silnik

    Rotax 650 , na panewkach, nie do za*****ia ;-)

  • Zawieszenie

    Seria. Na asfalcie nieco rozchuśtane, ale w terenie daje znakomicie radę.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    Powrót motocyklem po kupnie do domu - 150 kilometrów w ulewie, po ciemku i przy zaledwie 5 stopniach celsjusza.

  • Perspektywy

    Wydech "Two Brothers Racing", K&N, i jak budżet pozwoli to Power Commander.
    Oprócz tego w perspektywie wypierdolenie tego brzydkiego "chlapacza" połączonego z osłoną na łańcuch, i założenie opon Continental TKC80.

    >>>UPDATE

  • Plusy i minusy pojazdu

    + Nowoczesny, mocny (jak na singla) żywotny silnik.
    + Bardzo niskie zużycie paliwa.
    + Dobre zawieszenie dające radę w terenie.
    + Wysoki w siodle, wygodny zarówno w terenie jak i na asfalcie.
    +nisko położony środek ciężkości (zbiornik paliwa pod siodłem) więc bardzo poręczny na winklach i w terenie.
    + solidnie wykonany.

    - mógłby miec choćby z 5 koników więcej i nieco mocniejszy "dół"... ale od czego modyfikacje ;-)

  • Marzę o...

    Może o LC8 Adventure w przyszłości...

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Peugeot Speedfight2 50
  • Ford Escort
  • BMW 3
  • Yamaha DT 125
  • Audi 100
  • WSK 175

Co robią kierowcy na PJ