Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2003 r.
Aktualnie UK
652 cm3
50 KM
64 Nm
5.90 s
Wersja Dakar, więc ze zwiększonym skokiem zawieszeń do 210mm z przodu i z tyłu.
Motocykl idealny dla kogoś kto chce normalnie polatać po asfalcie, nacieszyć się szybkim lataniem po winkielkach, a do tego spędzać sporo czasu w terenie. Jak dla mnie bomba! Najlepsze, najbardziej sprawiające przyjemność moto w całej mojej motocyklowej przygodzie jak dotychczas. Ogień po winklach, ogień w terenie. Jedynie na długich prostych jest mało ciekawie, bo prędkość maksymalna to zaledwie 160 km/h. No, ale jak na dużego singla to i tak jest nieźle.
W każdym razie swoją przygodę z szybkością miałem na ostatnim swoim moto - SV1000S... Szybka, owszem, ale... jazda wyłącznie po asfalcie jest nudna jak flaki z olejem ;-P
Filtr K&N
Wydech Scorpion
Rotax 650 , na panewkach, nie do za*****ia ;-)
Seria. Na asfalcie nieco rozchuśtane, ale w terenie daje znakomicie radę.
Powrót motocyklem po kupnie do domu - 150 kilometrów w ulewie, po ciemku i przy zaledwie 5 stopniach celsjusza.
Wydech "Two Brothers Racing", K&N, i jak budżet pozwoli to Power Commander.
Oprócz tego w perspektywie wypierdolenie tego brzydkiego "chlapacza" połączonego z osłoną na łańcuch, i założenie opon Continental TKC80.
>>>UPDATE
+ Nowoczesny, mocny (jak na singla) żywotny silnik.
+ Bardzo niskie zużycie paliwa.
+ Dobre zawieszenie dające radę w terenie.
+ Wysoki w siodle, wygodny zarówno w terenie jak i na asfalcie.
+nisko położony środek ciężkości (zbiornik paliwa pod siodłem) więc bardzo poręczny na winklach i w terenie.
+ solidnie wykonany.
- mógłby miec choćby z 5 koników więcej i nieco mocniejszy "dół"... ale od czego modyfikacje ;-)
Może o LC8 Adventure w przyszłości...