+ Nowoczesny, mocny (jak na singla) żywotny silnik.
+ Bardzo niskie zużycie paliwa.
+ Dobre zawieszenie dające radę w terenie.
+ Wysoki w siodle, wygodny zarówno w terenie jak i na asfalcie.
+nisko położony środek ciężkości (zbiornik paliwa pod siodłem) więc bardzo poręczny na winklach i w terenie.
+ solidnie wykonany.
- mógłby miec choćby z 5 koników więcej i nieco mocniejszy "dół"... ale od czego modyfikacje ;-)
BMW F 650 GS Dakar
+ Nowoczesny, mocny (jak na singla) żywotny silnik.
+ Bardzo niskie zużycie paliwa.
+ Dobre zawieszenie dające radę w terenie.
+ Wysoki w siodle, wygodny zarówno w terenie jak i na asfalcie.
+nisko położony środek ciężkości (zbiornik paliwa pod siodłem) więc bardzo poręczny na winklach i w terenie.
+ solidnie wykonany.
- mógłby miec choćby z 5 koników więcej i nieco mocniejszy "dół"... ale od czego modyfikacje ;-)
BMW F 650 GS Dakar
+ Wygodny, dobra pozycja z kierownicą
+ Niskie spalanie
+ Niezawodny
+ Zwrotny nie tylko w ruchu miejskim
- Mogłby być wyposażony w wał