Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2002 r.
Dęblin
49 cm3
9 KM
0.00 s
Moto kupiłem pod koniec sierpnia 2009r.Po niedługim okresie użytkowania wyszło kilka niiedociągnięc, ale tak to już niestety jest w przypadku motocykla uzywanego ;P Motorek bardzo ciekawie sprawdza się w ruchu miejskim, idealnie aprobuje polskie warunki drogowe ;D Spalanie mieści się w granicach rozsądku a więc nic dodać nic ując ;) Poza tym bardzo przyjemnie się prowadzi mimo tego że dosyć sporo waży jak na swoją klasę pojemnościową;) Idealnie składa się w winklach mimo tego że to nie SM. Ogólnie mówiąc motorek godny polecenia dla poczatkujących motocyklistów ;D Oczywiscie we wprawnych rekach potrafi pokazać pazurek... ;P
NIESTETY SPRZEDANA :(:(:(:(
-Malowanie a\'la carbon ;D
-Kierownica Hebo
-Zdjęte fabryczne blokady mocy i osiągów (dyfuzor, filtr powietrza, gaźnik, moduł, etc.)
-Cylinder DR racing parts
-Odchudzony tłok Metrakit
-Zmieniona dysza główna w gaźniku (obecnie na 75)
-Wyrzucony dozownik oleju, ze względów bezpieczeństwa ;P
mam jeszcze kilka planow dotyczacych usprawnien motocykla, ale pozostawie to na przyszly sezon :D
Dwusuwowa jednocylindrowa jednostka napędowa generująca moc ok. 8,5KM ze zintegrowaną 6-cio stopniową przekładnią-Całość jest chlodzona cieczą :D
Przod: Upside down firmy Showa, skok 180mm
tył: Zwykly olejowy, skok 180mm
Średnio-twardo zestrojone :) Jak dla mnie cud miód i malina :P
Jakieś 20km do domu i awaria łożyska w tylnim kole ;P Na szczęście \"Niunia\" mogła przenocować u kumpla ;D
Poza tym każda podróż tym motocyklem jest pamiętna... ;)
w zime zmiana malowania wg. swoich upodoban :) Ewentualnie niewielkie zmiany w silniku ;)
+lekki (zależy od ridera ;P )
+zwinny
+bezawaryjny
-Dosyc drogie czesci
-slabo dostepne nowe oryginalne czesci (jedyne co pozostaje to uzywki albo zamienniki) :(
-zakup tego moto :D
KTM 525 exc, cbr 600, gsx-r 1000, YZF 600 i jeszcze kilka innych... ale to już perspektywy na dalszą przyszłość ;D