Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1999 r.
Dobre Miasto/koło Olsztyna
398 cm3
45 KM
0.00 s
Jest to KTM LC4 400 w wersji SXC,nie posiada stopek pasażera,tylny stelaż aluminiowy,fabrycznie elektroniczny licznik i złote felgi DiD'a(to już może ingerencja poprzedniego właściciela).Wersja z mikrofiltrem w puszce.
Twarde,wysokie i strasznie niewygodne moto ale czyż te wibracje od,których boli rów nie są piękne ?:D
-Założony układ wydechowy SPES(mimo,że ma dławik to do najcichszych nie należy,a czasami przy schodzeniu z obrotów lubi sobie strzelić ;) ).
-handbary acerbisa,
-felgi DID,
-owiewka UFO(zbytnio mi się nie podoba ale są póki co ważniejsze wydatki)
-z tyłu lampa diodowa
Chłodzony cieczą 1-cylindrowy 4T,
w połączeniu z gaźnikiem Dellorto agresywny-jazda przez miasto w korku niej należy do najprzyjemniejszych :P
Silnik wytwarza straszne wibracje,nigdy nie miałem KTM'a i dla mnie to był szok.
Regulowane WP,bardzo przyjemne ;)
Zbyt mało kilometrów nim zawinąłem.
Porobić jeszcze kilka pierdół i szkolić technikę ;)
+pierwsze moje moto,które mi się tak naprawdę podoba :D
+waga i typowo terenowy osprzęt
+/-dałbym moc ale mój egzemplarz ma chyba dławik,bo póki co moc mnie na kolana nie wali
-troszkę mnie te wibracje na początku przerażały ale powoli się przyzwyczajam
-w mojej okolicy mało sklepów,które sprowadzają orginalne graty
zakup :)
Świeżym enduraczu ze stajni KTM'a i dodatkowo turystyku w moim garażu :)