+pierwsze moje moto,które mi się tak naprawdę podoba :D
+waga i typowo terenowy osprzęt
+/-dałbym moc ale mój egzemplarz ma chyba dławik,bo póki co moc mnie na kolana nie wali
-troszkę mnie te wibracje na początku przerażały ale powoli się przyzwyczajam
-w mojej okolicy mało sklepów,które sprowadzają orginalne graty
++++++ - Niezawodny (jeżdżę 2 lata bez jakiegokolwiek problemu - oprócz wymiany oleju i świecy)
- Dynamiczny i wygodny
----- - troszkę duże spalanie, ubogie wyposażenie
KTM 400 LC4
+pierwsze moje moto,które mi się tak naprawdę podoba :D
+waga i typowo terenowy osprzęt
+/-dałbym moc ale mój egzemplarz ma chyba dławik,bo póki co moc mnie na kolana nie wali
-troszkę mnie te wibracje na początku przerażały ale powoli się przyzwyczajam
-w mojej okolicy mało sklepów,które sprowadzają orginalne graty
KTM 400 LC4
+ Bezawaryjność
+ Mało pali
+ Jest czym przycisnąć gdy jest potrzeba:)
- Drogie części i serwis
KTM 400 LC4
+ nie wielkie spalanie
+ duża moc
+ wygodny
- problemy z odpalaniem zawłaszcza jak jest zimny
KTM 400 LC4
za wiele + zeby pisac...
jakies - moze by sie znalazly :)
ale minusow sie nie dostrzega w ukochanej, prawda? ;)
KTM 400 LC4
++++++ - Niezawodny (jeżdżę 2 lata bez jakiegokolwiek problemu - oprócz wymiany oleju i świecy)
- Dynamiczny i wygodny
----- - troszkę duże spalanie, ubogie wyposażenie