Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1990 r.
Kraków
0.00 s
Motor zbudowany na wzór maszyn do trialu klasycznego z lat 70 i 80.
Na pewno do ostrego trialu się nie nadaje bo rama jest seryjna, jednak do lekkiej turystyki przełajowej w zupełności wystarcza.
Przeróbki polegały przede wszystkim na odchudzeniu motocykla i zabezpieczeniu przed ewentualnymi uszkodzeniami, przy zachowaniu właściwości drogowych i zgodzie z wymogami kodeksu drogowego.
Silnik bez przeróbek, założony jedynie filtr stożkowy, kolanko wydechowe poprowadzone górą nad silnikiem i zmienione przełożenie końcowe.
Bez zmian.
Waga z paliwem 101kg.Mały zasięg i siodło niezbyt wygodne na dłuższą jazdę
...jednak to nie motor do turystyki tylko do zabawy więc nie ma wad - same plusy.
Żadnych kompromisów - po prostu MZ!
już spełnione:)