Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2000 r.
Lubliniec
652 cm3
50 KM
60 Nm
5.00 s
Nic nie zmieniane.
Typ: czterosuwowy, chłodzony cieczą
Układ: jednocylindrowy
Rozrząd: DOHC, cztery zawory na cylinder
Pojemność skokowa: 652 ccm
Średnica x skok tłoka: 100 x 83 mm
Stopień sprężania: 11,5:1
Moc maksymalna: 50 KM (37 kW) przy 6500 obr/min
Zasilanie: wtrysk paliwa BMS-C II
Smarowanie: z suchą miską olejową
Rozruch: elektryczny
Alternator: 400 W
Akumulator: 12 V 12 Ah
Zapłon: BMS-C II
Prędkość maksymalna: 175 km/h
Zużycie paliwa: 3,2 l/100 km przy 90 km/h, 4,3 l/100 km przy 120 km/h
Przyspieszenia: 0-100 km/h w 5,2 sek, 50-120 km/h na 5. biegu w 9,6 sek
Podwozie: Rama: podwójna, stalowa, z odkręcanymi podciągami pod silnikiem
Zawieszenie przednie: teleskopowe 41 mm, skok 170 mm
Zawieszenie tylne: wahacz stalowy, skok 165 mm
Hamulec przedni: pojedynczy tarczowy 300 mm, pływający zacisk dwutłoczkowy
Hamulec tylny: pojedynczy tarczowy 240 mm, pływający zacisk jednotłoczkowy
Opony przód/ tył: 100/90 S19 / 130/80 S17
Wymiary i masy:
Długość: 2175 mm
Szerokość: 910 mm
Wysokość: 1265 mm
Wysokość siedzenia: 780 mm
Rozstaw osi: 1479 mm
Kąt pochylenia główki ramy: 60,8*
Masa pojazdu gotowego do jazdy: 193 kg (z płynami)
Dopuszczalna masa całkowita: 380 kg
Zbiornik paliwa: 17,3 l
+ Wygodny, dobra pozycja z kierownicą
+ Niskie spalanie
+ Niezawodny
+ Zwrotny nie tylko w ruchu miejskim
- Mogłby być wyposażony w wał
BMW R1200GS HP2 ENDURO