Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1985 r.
Kraków
589 cm3
45 KM
51 Nm
6.30 s
U mnie miała bardzo dobrze, spokojna uniwersalna eksploatacja.
Mój model to XL 600 R-F (F oznacza rocznik 1985) w wariancie Europejskim czyli lepiej wyposażonym.
Jest to typowe soft enduro na szosę, miasto i teren.
Czyli wprowadzone zmiany:
- Ogrzewane manetki (stary model Daytony) dorobiona kontrolka z 2 kolorowego LEDa i automat włączający przy napięciu 13,5V a wyłączający przy 11,7V
- wskaźniki oświetlone led-ami
- wskaźnik napięcia 10led
- kufer
- handbary
- dodatkowe światło stop
- gniazdko 12V
- nawigacja Garmin StreetPilot c310
- światła awaryjne
- kontrolki świateł: mijania pozycyjnych, stopu i awaryjnych oraz przepalenia bezpiecznika
- automatyczna olejarka łańcucha działająca tylko przy włączonej stacyjce i wbitym dowolnym biegu
- zegarek / termometr z podświetlaniem
- miększe wyższe siedzenie
- wydłużony bagażnik
Cichy miękko pracujący i elastyczny.
Jednocylindrowy czterosuwowy chłodzony powietrzem.
Rozrząd RVFC (radialnie ustawione 4 zawory poruszane pojedynczym wałkiem).
Smarowanie z suchą miską olejową,
Świeca irydowa Denso.
Gaźnik mechaniczny dwu gardzielowy Keihin PH68E 2 x Ø30mm.
Sprzęgło mokre 7-tarczowe.
2 dekompresatory automatyczny i ręczny.
Pokrywy silnika wykonane ze stopu magnezu.
Jeden wałek wyrównoważający.
Przód: widelec teleskopowy SHOWA o skoku 229 mm, rury 41mm z regulacją poprzez pompowanie (ciśnienie sprężone powietrza zmienia się za pośrednictwem typowych wentylków samochodowych 0-0,2Bar).
Tył: dwuramienny wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym SHOWA w systemie Pro-Link o skoku 203 mm z tłumieniem hydraulicznym regulowanym 4 stopniowo i bezstopniową regulacją twardości.
Żadnych wycieków pracuje płynnie i cicho zalicza się do miękkich.
- 2,5 dniowy wyjazd z Krakowa w Bieszczady z pasażerem, w sumie 819km.
- pół dniowy wypad w woj.Opolskie i z powrotem 570km
- 3 dni, Góry Sowie i Stołowe 850km
- 9 dni Suwalszczyzna 2310km razem z XT600
+ jak na swoją pojemność lekka do tego zwrotna
+ pojazd uniwersalny do terenu, miasta czy małej turystyki
+ silnik ma charakter
+ obrotomierz
+ użyte świetnej jakości materiały
- oczywiście brak elektrycznego rozrusznika ale to minus zaakceptowany przy wyborze motocykla
- dość mały zbiornik paliwa zmuszający do ciągłego kontrolowania przejechanych kilometrów
146km/h wg GPS (150 coś wg licznika)