facebook
System PJ
to 129 364 pojazdów na 669 350 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Honda XL 600 1985r

Oglądano już 13448 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Honda XL 600 »
  • Rocznik

    1985 r.

  • Właściciel

    teslasim

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Kraków

  • Pojemność

    589 cm3

  • Moc

    45 KM

  • Max. moment obrotowy

    51 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    6.30 s

  • Opis

    U mnie miała bardzo dobrze, spokojna uniwersalna eksploatacja.

    Mój model to XL 600 R-F (F oznacza rocznik 1985) w wariancie Europejskim czyli lepiej wyposażonym.

    Jest to typowe soft enduro na szosę, miasto i teren.

  • Tuning

    Czyli wprowadzone zmiany:
    - Ogrzewane manetki (stary model Daytony) dorobiona kontrolka z 2 kolorowego LEDa i automat włączający przy napięciu 13,5V a wyłączający przy 11,7V
    - wskaźniki oświetlone led-ami
    - wskaźnik napięcia 10led
    - kufer
    - handbary
    - dodatkowe światło stop
    - gniazdko 12V
    - nawigacja Garmin StreetPilot c310
    - światła awaryjne
    - kontrolki świateł: mijania pozycyjnych, stopu i awaryjnych oraz przepalenia bezpiecznika
    - automatyczna olejarka łańcucha działająca tylko przy włączonej stacyjce i wbitym dowolnym biegu
    - zegarek / termometr z podświetlaniem
    - miększe wyższe siedzenie
    - wydłużony bagażnik

  • Silnik

    Cichy miękko pracujący i elastyczny.
    Jednocylindrowy czterosuwowy chłodzony powietrzem.
    Rozrząd RVFC (radialnie ustawione 4 zawory poruszane pojedynczym wałkiem).
    Smarowanie z suchą miską olejową,
    Świeca irydowa Denso.
    Gaźnik mechaniczny dwu gardzielowy Keihin PH68E 2 x Ø30mm.
    Sprzęgło mokre 7-tarczowe.
    2 dekompresatory automatyczny i ręczny.
    Pokrywy silnika wykonane ze stopu magnezu.
    Jeden wałek wyrównoważający.

  • Zawieszenie

    Przód: widelec teleskopowy SHOWA o skoku 229 mm, rury 41mm z regulacją poprzez pompowanie (ciśnienie sprężone powietrza zmienia się za pośrednictwem typowych wentylków samochodowych 0-0,2Bar).
    Tył: dwuramienny wahacz wleczony podparty centralnym elementem resorująco-tłumiącym SHOWA w systemie Pro-Link o skoku 203 mm z tłumieniem hydraulicznym regulowanym 4 stopniowo i bezstopniową regulacją twardości.

    Żadnych wycieków pracuje płynnie i cicho zalicza się do miękkich.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    - 2,5 dniowy wyjazd z Krakowa w Bieszczady z pasażerem, w sumie 819km.
    - pół dniowy wypad w woj.Opolskie i z powrotem 570km
    - 3 dni, Góry Sowie i Stołowe 850km
    - 9 dni Suwalszczyzna 2310km razem z XT600

  • Plusy i minusy pojazdu

    + jak na swoją pojemność lekka do tego zwrotna
    + pojazd uniwersalny do terenu, miasta czy małej turystyki
    + silnik ma charakter
    + obrotomierz
    + użyte świetnej jakości materiały

    - oczywiście brak elektrycznego rozrusznika ale to minus zaakceptowany przy wyborze motocykla
    - dość mały zbiornik paliwa zmuszający do ciągłego kontrolowania przejechanych kilometrów

  • Osiągnięcia

    146km/h wg GPS (150 coś wg licznika)

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha AEROX
  • Zipp Neken
  • Fiat 125P
  • Suzuki Vitara
  • Peugeot Speedfight2 50
  • Keeway F-act

Co robią kierowcy na PJ