facebook
System PJ
to 129 364 pojazdów na 669 350 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Derbi Senda R 2000r

Oglądano już 17959 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Derbi Senda R »
  • Rocznik

    2000 r.

  • Właściciel

    lordkry5tm

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    wba

  • Pojemność

    50 cm3

  • Moc

    9 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Dobry, niezawodny dual sport dla osób, które zaczynają swoją przygodę z motocyklowym światkiem:)Dzięki temu, że zawieszenie posiada duży skok senda doskonale radzi sobie z nierównościami. Jej niewielka masa i sztywna aluminiowa dwubelkowa rama sprawiają, że senda prowadzi się świetnie- idealnie dla młodego amatora.Skręca się banalnie, nie potrzeba przeciwskrętu aby sprawnie zakręcać. Zaletą sendy jest to, że można ją odpalić w bardzo szybki sposób- wystarczy włączyć zapłon i kopnąć(senda posiada tylko kickstarter) nie ma żadnego ssania i kranik jest podciśnieniowy. Po odpaleniu i rozgrzaniu dwusuwowy silniczek dzielnie bierze się do pracy. Maksymalnie generuje 8 kM przy 9000rpm. Jest to jednak za mało aby poszaleć, jednak dla początkujących jeźdźców w sam raz.
    Hamulce- przewody w stalowym oplocie, dobra dozowalność, mi udaje się zrobić stoppie za pomocą dwóch palców. Sprawa diametralnie się zmienia, kiedy jedziemy z pasażerem... wtedy trzeba mieć więcej krzepy:P Skrzynia biegów nie pracuje idealnie, czasami trzaska, za to biegi wchodzą pewnie. Sprzęgło na oryginalnej lince pracowało ciężko. Teraz na uniwersalnej jest lepiej, szczególnie kiedy ją przesmarowałem.
    cóż, teraz, moje umiejętności przerosły jego możliwości, a nie chcę jeździć na nim w takich warunkach do jakich nie został stworzony:P

    no to tak w telegraficznym skrócie :)

  • Tuning

    manetki i żarówka alla ksenon:)

  • Silnik

    jednocylindrowy, dwusówowy chłodzony cieczą, sześć biegów

  • Zawieszenie

    upside-down SHOWA- przód
    tył- centralny amortyzator też SHOWA
    niestety brak regulacji. ale na fabrycznych ustawieniach jest dobrze:P

  • Perspektywy

    kupno większego:P

  • Plusy i minusy pojazdu

    +moc (w odniesieniu do konkurencji o tej samej pojemności)
    +hamulce
    +wykończenie
    +właściwości jezdne
    +wygląd
    +uniwersalność(radzi sobie w mieście, w terenie, no i na trasie powiedzmy;)
    -moc (w odniesieniu do reszty motocykli... po za tym brakuje mi jej od dawna...)
    -elastyczność jest nie znanym pojęciem...

  • Osiągnięcia

    110km/h z góry
    przełożenie 14 na 53 ale więcej nie pojedzie:/
    stoppie, wheele , nie ma jak walnąć drifta;)

  • Marzę o...

    -KTM 450 EXC, 525EXC, 690 DUKE
    a tak realniej to: o KTM 125EXC, 125 LC2, yamaha DT125, husky wr/e125,,,,,,,aa i o kasie na reszte ubiorów itp. benzyna 15gr litr
    a ze ścigoli: MV agusta f4

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Yamaha Raptor YFM 660
  • Kinroad XT50Q KING
  • Opel Corsa
  • Piaggio Typhoon 50
  • WSK 175
  • Honda Bali 50

Co robią kierowcy na PJ