facebook
System PJ
to 129 363 pojazdów na 669 347 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kawasaki KLE 500 1992r

Oglądano już 9791 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kawasaki KLE 500 »
  • Rocznik

    1992 r.

  • Właściciel

    wasyl7702

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Zgorzelec

  • Pojemność

    500 cm3

  • Moc

    65 KM

  • Max. moment obrotowy

    55 Nm

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.20 s

  • Opis

    Moja 'KAWA' to zrywne i dość szybkie enduro ,mam go trzy lata i jestem zadowolony bo sprawdzony silnik jest bezawaryjny nieżle ciągnie już od 3000 obr. i nie dostaje przytym czkawki,a sześciobiegowa skrzynia sprawdza sie świetnie na szosie i w terenie.
    W zawieszeniu przednim i tylnym można sobie regulowac twardość co daje komfort jazdy w kazdych warunkach a ja lubie sobie czesto zjechac z asfaltu i pocisnąc do celu na skruty.Przednie koło ma srednicę 21 cali co powoduje płynne przelatywanie nierówności.
    Jednym słowem to super sprzet w swojej klasie jast uniwersalny mozna nim śmigać wszędzie,tylko że silnik przy brutalnym traktowaniu staje się paliwożerny zwłaszcza w terenie nawet do 14 litr na 100 km.ale przy normalnej jeżdzie do 150 km/h mieści się w 5 litrach no i na dalekie wypady to kanapa jest trochę za twarda.
    Zapraszam do skomentowania mojego pojazdu !!!...

  • Tuning

    Czarny lakier,głośniejszy wydech BSM tylna sprężyna z amortyzatorem olejowym o dłuższym skoku i regulacją twardości co zwiększyło komfort jazdy po bezdrożach.
    W silniku została zwiększona moc z 50kM do 65kM po przez wydłużenie suwu przepustnic w gażnikach,no i maszyna się wkręca na obroty jak szalona smiało mogę powiedzieć """IGŁA""".
    Wszystkie przerubki oprucz lakierowania zostały przeprowadzone w serwisie w niemczech więc nie są zabujcze dla silnika.

  • Silnik

    silnik to dwucylindrowy rzędowy czterosów chlodzony cieczą.
    Zasilany dwoma gażnikami "KEIHIN".
    Cztery zawory na cylinder dają sprężanie 10.8:1
    Moc maksymalna bez przeróbek (fabryczna) to 37kW (50kM),przy 8500 obr/min a maksymalny moment obrotowy wynosi 45 Nm przy 6500 obr/min
    Układ smarowania z miską olejową o poj. 3,4 litra
    Zapłon tranzystorowy bezstykowy.Rozruch tylko elektryczny.
    Skrzynia biegow sześciostopniowa z mokrym sprzęgłem wielotarczowym.
    SILNIKI te to sprawdzona jednostka kawasaki przez co podobno są one małoawaryjne,zapoczatkowały jako 450 cm3 w latach osiemdziesiatych w motocyklach KAWASAKI soft-chopper LTD450 a po zwiększeniu pojemności 499 cm3 były montowane w sportowo-turystycznych GPZ500S.
    W roku 1991 trafiły do KLE500 przy czym została zredukowana moc z 60 kM na 50 kM podwyższajac przy tym moment obrotowy przez co silnik w KLE500 nieżle ciągnie od niskich obroyów.
    Silniki w KLE500 od 1996 roku mają niższą moc o 2kM
    ponieważ aby uzyskać obowiazujące normy spalin zmodyfikowano układ zasilania.

  • Osiągnięcia

    190 km/h

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Derbi Senda SM
  • Gilera Runner 50
  • Peugeot Jet Force
  • Skoda Favorit
  • Benelli 125
  • Kymco Super 8

Co robią kierowcy na PJ