facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

Kawasaki KLE 500 2004r

Oglądano już 34996 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o Kawasaki KLE 500 »
  • Rocznik

    2004 r.

  • Właściciel

    jagiel500

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Warszawa

  • Pojemność

    500 cm3

  • Moc

    48 KM

  • Przysp. 0-100 km/h

    4.80 s

  • Opis

    Kawasaki KLE 500 A-13 z 2004 roku. Motocykl posiadam od nowosci, od momentu zakupu zaopatrzylem go w nastepujace rzeczy: kufry Hepco and Becker, topcase tez H&B, wysoka turystyczna szybe MGG ( polecam ta firme ) a takze stalowe przewody hamulcowe Goodridge i zegarek/termometr jakis z Norauto:) a no i oczywiscie podgrzewane manetki Daytona. Najnowszy nabytek to handgardy Zeta z kierunkowskazem LED:)

  • Tuning

    A po co:) nie w tej klasie motocykli

  • Silnik

    Klasyczna rzedowka, 8 zaworow DOHC, 2 cylindry, smarowanie z mokra miska olejowa ( olej Castrol R4 Superbike). Jednostka bardzo dynamiczna i sprawdzona ( stosowana w wielu modelach kawasaki a zapozyczona z GPZ500 ). 2 gazniki Keihina, chłodzenie ciecza, wydech 2in1. Ssanie mechaniczne, skrzynia 6 stopniowa, biegi wchodza z japonska precyzja, troche glosno ale skrzynie kawasaki tak juz maja:)

  • Zawieszenie

    Zawieszenie w tym motocyklu to dzielo Kayaby. Przod po wlaniu bardziej gestego oleju jest troche sztywniejszy i lepiej pracuje na naszych drogach. Do fabrycznych nie mam zastrzezen. Tyl natomast to juz inna bajka, niestety nie wytrzymuje obciazen i dobija ale to wina sprezyny ktora mozna wymienic. Jest on regulowany na sprezynie w 5 pozycjach.

  • Pamiętna podróż/przygoda

    ostre hamowanie w Oslo, to byl luty i okolo 2 stopnie wiec nawet ciepl jak na Norwegie:) wymusil pierszenstwo kierowca czerwonego citroena, hamowalem slizgiem z calkowicie zablokowanym tylnym kolem (slisko bylo) motor postawilem w poprzek jezdni- ale utrzymalem rownowage.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Plusy mojej Kawy to:
    -dynamiczny i sprawdzony silnik
    -bardzo dobre wlasciwosci jezdne
    -stosunkowo ciezka maszyna co znacznie ulatwia jazde podczas silniejszego wiatru:)
    -prosta konstrukcja ulatwiajaca samodzielny serwis
    -ogolnodostepne czesci zamienne jak i akcesoria
    -atrakcyjna cena
    -przecietne koszty utrzymania
    -V max to 200km/h a nie jak podaje fabryka 170:)

    Minusy ktore udalo mi sie zaobserwowac:
    -paliwozerny przy duzych predkosciach przekraczajacych 140km/h
    -oryginalna szyba zbyt niska a co za tym idzie za slaba ochrona przed wiatrem
    -upierdliwy zamek do zdejmowania prawego plastyku pod siedzeniem
    -drobne braki lakieru na ramie od nowosci ( jestem pedantyczny w tej kwesti:) ale to mnie wkur...! )
    -troche bez glowy puszczone przewody elektryczne, wycieraja sie i niszcza powloke lakiernicza, ale to chyba zmora wszystkich motocykli
    -na dluzsza mete to kanapa zbyt twarda
    -hamulce w oryginalnych gumowych przewodach zbyt slabe ( mowa tu o motocyklu w pelni zaladowanym )

    Podsumowujac- i tak uwielbiam swoja Kawe! bo te minusy to naprawde kosmetyka:) Za ta kase naprawde maszyna godna polecenia

  • Osiągnięcia

    V-max prawie 200km/h na KLE w tunelu z Drammen do Oslo :)

  • Marzę o...

    Zdecydowanie Aprilia ETV 1000 Caponord Rally Raid - zajebisty sprzęt!

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • Nissan Primera
  • Volkswagen Golf
  • Renault Megane Coupe
  • Ford Escort
  • Peugeot Jet Force
  • Chrysler LeBaron

Co robią kierowcy na PJ