Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1989 r.
49 cm3
4 KM
0.00 s
Wersja z zapłonem platynkowym i 12v instalacją. W moich rękach przeszedł generalny remont wizualny i mechaniczny.
-podniesienie tylnego zawieszenia o 4cm
-obniżenie przedniego zawieszenia
-neony
-polerka elementów aluminiowych
-owiewka
-stopka boczna
-lusterka carbonowe
-wypolerowane kanały
poj: 51cm
zapłon: platyny
gaźnik: 16n3-4
instalacja: 12V
biegi: 4
Silnik po kapitalnym remoncie!
-łożyska
-wał po regeneracji
-simeringi
-tarcze sprzęgłowe
-szlif cylindra
-tłok
-pierścionki
-regeneracja gaźnika
-pokrowiec siedzenia
-klosze kierunków
I wiele innych...
-tył: podniesiony o 4 cm
-przód: obniżnony
Wszystkie podróże są pamiętne;)
Plusy;
+mało pali
+niezły V/Max jak na 50ccm
Minusy;
BRAK!!
70km/h- na prostej
85km/h- z górki
o CBR 1000:)