Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2008 r.
Pacanów
49 cm3
3 KM
9 Nm
11.00 s
Motor jak motor, na początku się psuł, ale teraz już wszystko jest ok ;)
Przejechane prawie 11000km
Ostatnie 2 zdjęcia przedstawiają projekt komputerka pokładowego, był zamontowany cały sezon 2010 w lutym 2011r został zdemontowany w celu poprawkowym i jakoś do dziś nie zostało nić zrobione przy nim. Przyjdą wakacje, przyjdzie czas na te poprawki, a później montaż. Zrobię kilka fotek i może filmik jak zamontuje wszystko.
Tuning? Tu nie ma czegoś takiego...
Ulepszenia:
-Zębatka tył 38 zębów, przód 15 co dało prędkość ok.70km/h przy 4rpm na 4 biegu
-Przerobione mocowania silnika, ponieważ oryginalnie silnik był źle zamocowany tzn. cylinder był skierowany za bardzo w górę i przez to zacierał się często. Trochę z tym roboty było, ale spawarka Tatusia sobie poradziła, później rozgrzewanie i wyginanie rury wydechowej, podkładki gumowe(antywibracyjne ;D) pod mocowania i można śmigać, nie wygląda to estetycznie, ale najważniejsze, ze działa ;)
-Instalacja -prawie wszystkie kable są nowe.
-Nowa dysza w gaźniku-72#, w oryginale była 60#.
-Filtr zrobiony z butelki 1L po oleju valvoline
-dużo innych "pierdół" nie chce mi się ich wymieniać.
Silnik rodem z hondy dax, ale i tak bardzo awaryjny
Przód mięciutki a tył bardzo twardy ale tak to już jest w "ścigaczach" xD
wyjazd 150km od domu a z powrotem z stracił moc i za trochę zgasł pchanie 10km pod górki (wypadł pierścień olejowo sprężający, musiałem wymienić tłok i oczywiście pierścienie;/)
Dobić do 20000km i odstawić go, później samochód.
+Zawieszenie
+Wygląd (każdy myśli, że to przynajmniej 250-ka)
+Ładne brzmienie
+Bardzo dobrze się prowadzi
+Wygodne siedzisko
+Bardzo dobry hamulec przedni
+4 biegi chociaż przydał by się jeszcze z jeden...
- dość duże drgania, po wymianie zębatki jest już ok
-beznadziejne plastiki
-Jazda na jednym kole
-Jazda w zimę po śniegu i drogach, które były całe w lodzie ;D nie raz tył wyminął przód ;D
;)