+ jest niesamowice zwrotny
+ spalanie jest na poziomie braku
+ miny ludzi gdy się dowiadują że to motorower - bezcenne
+ nawet po 9 godzinnej trasie dalej go lubie ;)
- mógł by być wykonany bardziej "wytrzymale"
- Plastiki
- brak opisów w necie apropo sprzetu , brak instrukcji servisowych
+ śilnik
+ male spalanie
+wygląd
-słaba rama
-kruche plastiki
-kiepskie światła
-tłumik pękał w mocowańu był gruby jak 2 żyletki
-felgi korodowały
-plastiki oraz tylne stopki drżały na wyższych obrotach
+Ładny wygląd
+Wygodna jazda
+Moment obrotowy
+Na licencji HONDY DAX
-Brak 5 biegu
-Słaby V-Max brak większej pojemności
-Zbyt duża masa pojazdu na ten silnik
Kinroad XT50-18
-Słaby silnik
-Kruche plastiki
+pięknie się prowadzi
+bardzo zwinny
Kinroad XT50-18
+ spalanie
+ wygląd
+ moc jak na 4t
+ wygoda
+ tanie i łatwo dostepne czesci(http://czescihurt.pl/main.php?action=search_pk&kat=268)
-drgania (da sie je wyeliminować)
-plastiki (jak samemu nie porobisz to pękają itd.)
Kinroad XT50-18
+ jest niesamowice zwrotny
+ spalanie jest na poziomie braku
+ miny ludzi gdy się dowiadują że to motorower - bezcenne
+ nawet po 9 godzinnej trasie dalej go lubie ;)
- mógł by być wykonany bardziej "wytrzymale"
- Plastiki
- brak opisów w necie apropo sprzetu , brak instrukcji servisowych
Kinroad XT50-18
+ śilnik
+ male spalanie
+wygląd
-słaba rama
-kruche plastiki
-kiepskie światła
-tłumik pękał w mocowańu był gruby jak 2 żyletki
-felgi korodowały
-plastiki oraz tylne stopki drżały na wyższych obrotach
Kinroad XT50-18
+ wyglad
+ duzy
+ male spalanie
+ duze kola (130)
+ wygodna jazda i prowadzenie
+ 4-suw
Kinroad XT50-18
+ładny wygląd
+mało pali
+duże koła
-szybko się psuje
-jako 50 bardzo słaby
-chinol
Kinroad XT50-18
hmmm
+ Super wygląd ..
+ No oczywiście przy moim super osiągi...
+ Dla początkujących coś wymarzonego...
- Jedna gleba i cały motor do wymiany ..
z powodu nadmiaru plastików ..
- Drgania .. Choć ja je zlikwidowałem ... =)
Kinroad XT50-18
Duże wibracje. Śrub już nie gubię bo je pokleiłem klejem do gwintów za to dziewczyny dalej lubią jeździć...
Kinroad XT50-18
+ wygląd
+ bardzo mało pali
+ wygodny dla osób wysokich
+ mocny na starcie
- plastiki słabej jakości
Kinroad XT50-18
+ Ładny wygląd
+ Mało pali
- plastiki :(
Kinroad XT50-18
+wygoda
+przyspieszenie
+spalanie
+prowadzi sie znakomicie
+dźwięk pracy silnika
+V-MaX(około 160)
Kinroad XT50-18
+wygodny
+wygląd
+początkowa szybkość bdb
+dźwięk
+ciężki(dla mnie to plus ;D )
+wszyscy się za nim oglądają
+V-max
--------------160-----180------------
-------140------------------200------
----------------------------------------
----120--------------------------220-
----------------------------------------
-100------------------------------240-
--------------------o-------------------
--80----------------\\------------260-
----------------------\\-----------------
---60------------------\\-------280----
----40------------------\\--------------
------20------------------\--300------
-plastiki się trzęsą przy 7,5 tys obrotów
-nie da się jechać szybko bo nim telepie
Kinroad XT50-18
Plusy:
mało pali,
fajny wygląd,
fajny basowy dźwięk,
licencja HONDY
Minusy:
duużoo
Kinroad XT50-18
+ mało pali,
+ na miasto i krótkie trasy wystarczający w sumie,
+ dobrze się prowadzi,
- za słaby już dla mnie
Kinroad XT50-18
bardzo wygodny , mało pali
slady rdzy
Kinroad XT50-18
+ W Miare Wygodny
+ Wystarczająco Szybki ;)
+ Wystarczająco Mocny
_____________
- Trzeszczące Plastiki, Teraz mam je Ściągnięte i o Niebo Lepiej ^^
Kinroad XT50-18
+fajnie wygląda
+duża moc na starcie
+Zrobiony na licencji HONDY
+Dobrze się w zakręty wchodzi
+Duży bak
-z przodu jest za krótki błotnik
-Dużo plastików (Super wygląd ale przy większej stłuczce są to duże koszty naprawy)
Kinroad XT50-18
Plusy:
-niskie spalanie
-zaje wygląd
- dobre osiągi jak na 50 ccm
- Fajnie się prowadzi
Minusy:
-mała skrętność kierownicy (troche uciążliwe, ale w takich motorkach tak jest)
Kinroad XT50-18
+Ładny wygląd
+Wygodna jazda
+Moment obrotowy
+Na licencji HONDY DAX
-Brak 5 biegu
-Słaby V-Max brak większej pojemności
-Zbyt duża masa pojazdu na ten silnik
Kinroad XT50-18
+Fajny wygląd
+Fajny dżwięk
+Komfort jazdy
+Na licencji HONDY DAX
-Dużo plastików + stłuczka = DUŻE KOSZTY NAPRAWY
-No jednak MADE IN CHINA