+Zawieszenie
+Wygląd (każdy myśli, że to 250)
+Ładne brzmienie
+Bardzo dobrze się prowadzi
+Wygodna pozycja do prowadzenia na dalsze odległości
+Bardzo dobry hamulec przedni
+4 biegi
-krótkie światła, ale wystarczają
-drgania
-nieodblokowany moduł
-mała prędkość max na blokadach
motór dostaje wibracji przy około 60 km/h a pozniej spokój no w sumie to ma tez jakiś plus bo dziewczyny chętnie po pierwszej przejażdżce jeżdżą ze mna co raz częściej i nie wiadomo dla czego haha ;DDD
+Zawieszenie
+Wygląd (każdy myśli, że to przynajmniej 250-ka)
+Ładne brzmienie
+Bardzo dobrze się prowadzi
+Wygodne siedzisko
+Bardzo dobry hamulec przedni
+4 biegi chociaż przydał by się jeszcze z jeden...
- dość duże drgania, po wymianie zębatki jest już ok
-beznadziejne plastiki
Kinroad XT50-18
PLUSY
-wygląd
-tania eksploatacja
MINUSY
-nie ma
Kinroad XT50-18
+Super wygląd
+Super dźwiek silnika
+Dobry komfort jazdy
+Wszystko jak w ścigaczach
+Zrobiony na licencji HONDY
+Jest ciężki i duży
-MADE IN CHINA
-Dużo plastików (Super wygląd ale przy większej stłuczce są to duże koszty naprawy)
Kinroad XT50-18
+ szerokie koła
+wygląd
-słabe przyspieszenie
-słabe osiągi
-często się psuł
Kinroad XT50-18
Plusy:
-Twardy
-Dobrze się w zakręty wchodzi
-Duży bak
-fajny wygląd
Minusy:
-Brak
Kinroad XT50-18
+fajny wygląd
+Super kanapa
+4t silnik
+Mało pali
-Słabe osiągi
-Chłodzony powietrzem
-Plastiki:(
-Duże felgi
Kinroad XT50-18
+ wygląd
+ bardzo mało pali
+ wygodny dla osób wysokich
+ mocny na starcie
- może za dużo plastików
- przedni błotnik mógł by być odrobinę dłuższy
Kinroad XT50-18
+wygląd zarąbisty
+mało pali
+dużo nie kosztuje w porównaniu z firmowymi motorami
-nadwozie plastik
Kinroad XT50-18
+Zawieszenie
+Wygląd (każdy myśli, że to 250)
+Ładne brzmienie
+Bardzo dobrze się prowadzi
+Wygodna pozycja do prowadzenia na dalsze odległości
+Bardzo dobry hamulec przedni
+4 biegi
-krótkie światła, ale wystarczają
-drgania
-nieodblokowany moduł
-mała prędkość max na blokadach
Kinroad XT50-18
+ Szybki "110 km/h"
+ Bardzo wygodny
+ Ekonomiczny
+ Śliczny
+ Cichy
+ JEST MÓJ
-Jednak "KINROAD" = Made in China
Kinroad XT50-18
Plusy:
-ekonomiczny
-wyglonda jak prawdziwy ścigacz
-ładne brzmienie
Minusy:
-drgania
-jeszcze nieodblokowany moduł i zębatka
-mimo wszystko Chińczyk
Kinroad XT50-18
Plusy: wszyscy się za nim oglądają :D
Minusy: przy wyższych obrotach plastiki się trzęsą ;/ ale później jest już ok :)
Kinroad XT50-18
PLUSY
-ekonomiczny
-fajny wygląd bez plastików
Kinroad XT50-18
+ Wyglad
+ Spalanie
+ Prowadzenie
+ Przyspieszenie
+ odglos
- bardzo ciezko dostepne elementy nadwozia
- BRAK 5 BIEGU
- Plastiki :(
wiecej narazie niezaowazylem, bede wpisywal na bierzaco
Kinroad XT50-18
motór dostaje wibracji przy około 60 km/h a pozniej spokój no w sumie to ma tez jakiś plus bo dziewczyny chętnie po pierwszej przejażdżce jeżdżą ze mna co raz częściej i nie wiadomo dla czego haha ;DDD
Kinroad XT50-18
plusow jeszcze nie stwierdzilem bo z jazda czekam na 18 Kwietnia ;))
Kinroad XT50-18
+Zawieszenie
+Wygląd (każdy myśli, że to przynajmniej 250-ka)
+Ładne brzmienie
+Bardzo dobrze się prowadzi
+Wygodne siedzisko
+Bardzo dobry hamulec przedni
+4 biegi chociaż przydał by się jeszcze z jeden...
- dość duże drgania, po wymianie zębatki jest już ok
-beznadziejne plastiki
Kinroad XT50-18
+ mało pali
+ pięknie pracujący silnik
+ świetny wygląd
+ dużo frajdy z jazdy
Kinroad XT50-18
+ ciekawy wygląd
+ mocny
+ szerokie opony
+ dobre hamulce
- nie zbyt szybki
- mało miejsca na drobiazgi
- Chińskie.
Kinroad XT50-18
Plusy
ładny
przeogromny
dużo ma bajerów
ładny dzwięk
ekonomiczny
SPRZEDAM !!!!!! CENA 3200 ZŁ
Kinroad XT50-18
+wygodny
+super prowadzenie
+w miare szybki
+dźwięk
+wygląd
+spalanie
-BRAK PIĄTEGO BIEGU!!
-słaby we 2ch pod górke
-plastiki troche skrzeczą:)
-rozregulowane mam zawory
-trzęsie silnik..ale w zime to zmienie;)