Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:

1995 r.
Bydgoszcz
79 cm3
14 KM
12.00 s
Moja przygoda z tym motorkiem zaczela sie w sierpniu 2005 r.Od tego momentu zrobiłem nim bezproblemowo około 4 tys. km.Jedyna rzecza jaka musialem wymienic przez ten czas,oprocz ,,pelnego serwisu"(olej,filtry,swiece,itp.) to obydwie opony,łańcuch,tlumik na sportowy.Wymiana owiewki nie wynikala z powypadkowej przeszlosci,lecz ze wzgedu na to,ze ten motor na oryginalnych wygladal zbyt turystycznie.Kumple smieli sie ze gdybym zalozyl niebieskie i czerwone lampy po bokach to by wygladal jak policyjny!Zdjecia sa zrobione jeszcze przed rejestracja na bydgoskie blachy.
Neony pod tylnym kołem i bakiem,niebieskie podświetlenie zegarów,przerobiony na Street'a,
stożkowy filtr powietrza K&N,świeca i fajka NGK Racing,łańcuch wzmacniany D.I.D.,mini kierunki,na chwile obecna lusterka łeski i pług
1 cyl. 2-suwowy,chłodzony cieczą,dozownik oleju
Miekkie,ale za to tylek nie boli na dziurach.
Bydgoszcz-Poznań
7 razy spadł mi łańcuch,musielem wymienic zebatki
Chciałbym kupic cos szybszego na motorower np.RG 125,NSR 125,TZR 125.
Plusy-niewysoka cena,szeroki dostep czesci w porównaniu z innymi podobnymi motorami,niskie spalanie,chłodnica,niezłe przyspieszenie i predkosc,wytrzymały,nawet niezły wygląd,duży bak
Minusy-bęben na tyle,brak elektrycznego rozrusznika i wskaznika paliwa
Suzuki GSX 1300 R Hayabusa
Yamaha R1
Kawasaki ZX 12R Ninja
...i wszystkie powyzej 300 km/h!!!