Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1995 r.
Praszczyki
80 cm3
18 KM
11 Nm
0.00 s
Witam, moja przygoda z ns-1 zaczęła się tak że pewnego razu wróciłem od dziewczyny wszedłem sobie na allegro i oglądając sobie hondy natknąłem się na jedną ns-1 za niewielkie pieniądze z małym przebiegiem. Na drugi dzień zaraz poszedłem porozmawiać z tatą czy by mi pożyczył pieniędzy i czy by zemną jechał po nią powiedział że za tydzień w niedzielę ;] no to zaraz telefon do gościa że ją biorę i że w niedzielę po nią będę, zaraz po rozmowie kliknąłem kup teraz ;] ale dobra teraz troche o motorku :D
Kupiłem ją za 2 tyś bardzo mnie cena zdziwiła bo za taki motorek trzeba dać gdzieś 3,5 tyś, Honde koleś sprowadził z Niemiec stała ona tam 11 lat w 2000 roku została wyrejestrowana i postawiona koleś ja przywiózł do siebie to nie miała iskry więc wiedział dlaczego została postawiona, okazało się że był moduł zepsuty, Honde kupiłem w ciemno, zajechałem po nią to odpalała ale nie mogłem sie przejechać bo bardzo kopciła, koleś był bardzo uczciwy mówił odrazu że on tylko wymienił moduł i nic więcej nie robił, mówił żeby pozmieniać płyny oleje poczyścić układ paliwowy itd. Na drugi dzień po zakupie wziąłem się za nią prawie połowę dnia mi zajęło czyszczenie jej zmiana płynów itd, no i w końcu odpaliła ale bardzo kopciła świata widać nie było za mną jak spuściłem olej okazało się że nie ma go połowę z tłumika aż się lało olejem, to simeringi do wymiany po tylu latach niema co się dziwić w końcu to guma, kupiłem 2 simeringi za 100 zl oryginalne (trochę drogie :P) no i przestała kopcić ale nadal miała muła i nie było tego kopa od 8 czy 9 tys obrotów na 5 biegu jak ją piłowałęm do 10 tyś obrotów to 80 km/h szła wbiłem 6 bieg kaplica spadało do 60 km/h nie wiedziałem co jest silniczek cichutko chodził tylko szum a ona nie chce iść, jeździłem tak 2 tyg aż w końcu napisałem do kolegi co ma też ns-1 i mieszka niedaleko mnie co jest i żeby to zobaczył i powiedziałem mu że MODUŁ JEST OD NSR 125 na drugi dzien zmieniliśmy moduł z jego odrazu było lepiej dostawała kopa ale bardzo delikatnie znów załamka ale kolega mówi że coś cicho chodzi ściągamy dyfuzor a tu zwężka na dyfuzorze, zmieniliśmy dyfuzor na drogę i ogień ;] na 5 biegu 100 6 biegu nie włączałem bo brakło mi drogi ;D teraz jest wszystko ok jeszcze tylko ten moduł musze zmienić na oryginalny bo od NSR to jest porażka idzie tylko 90km/h czasami do 100 dojdzie
Motorek miał przejechane tylko 9,5 tyś km/h silnik nigdy nie rozbierany zresztą żadna śrubka na nim nie jest draśnięta kluczem i po stanie ogólnym widać że nic nie było robione.
Kupiłem ją od handlarza motorów który mieszka przy Niemieckiej granicy i sprowadza motory do Polski i je sprzedaję na allegro, z motorka jestem bardzo zadowolony spalanie w granicach 4 litrów a jeździ się wyśmienicie :)
NIE POLECAM MODUŁÓW OD NSR 125 DO NS-1 SŁABO SIĘ ZBIERA POPRZEZ TEN MODUŁ. dyfuzor jest od innej ns-1 bo mój ładny czarny leży u kolegi :)
Założyć inny tłumik niż oryginalny , tylko nigdzie nie mogę znaleźć
Każda jest pamiętna
same +