Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
2007 r.
70 cm3
0.00 s
Rieju RRX/MRX 50/70
Rozrusznik:nożny
Skrzynia biegów:sześciobiegowa
Hamulec przedni:tarczowy
Hamulec tylny:tarczowy
Koło przednie:21
Koło tylne:18
Masa własna: 97kg
Kolor:Czarny
Rodzaj napędu: łańcuch
Tuning zewnętrzny
+Naklejki na całym moto
+Tylni błotnik polisport z lampą led
+opony AVON enduro
+korek od baku zamykany na kluczyk
+Wymalowane osłony magneto, pompy oleju (kolor czarny )
+wymalowany korek oleju,Symbol AJP na srebrno
Tuning mechaniczny
+cylinder power force 70
+gaźnik 21
+tarcze sprzęgłowe tec racing
+sportowa gąbka w filtrze powietrza
+filtr paliwa mały boscha
Silnik jednocylindrowy, dwusuwowy, chłodzony cieczom.
miękki przód, dzięki czemu mało odczuwalne są dziury w drodze. Dość wysoko zawieszony tył.
Szlif pod biedronkom
Jechałem za moim kolegą który ma yamaha dt 125x
oraz 2 kolegą posiada rieju rrx 50
zagapiłem się na kolegę jadącego Rieju w tym samym momencie kolega z dt 125 przepuszczał pieszego na pasach w ostatnim momencie zauważyłem jego światło stopu przycisnąłem po hamulcach i znalazłem się na ziemi moto sunął z 2m
skutki tego wypadku były małe ponieważ padało wtedy i dzięki temu nie porysowałem moto za bardzo.
wymiana wału na sportowy
cylinder airsal 80
wymiana łożysk
malowanie wahacza
wymiana centralnego amortyzatora
wymiana napędu
wymiana łożysk w kołach i na wahaczu
kupienie nowej opony do tyłu
wybebeszenie tłumika
+super przyspieszenie
+posiada miękkie zawieszenie
+dobre hamulce
+dobry silnik
+ciekawy wygląd
-spalanie 4,5l
-mały v-max (zębatki 14/62 ale to się zmieni)
udany remont ^^
75km/h po prostej (więcej zębatki nie puszczają)
Honda CBR 1000RR
Yamaha Wr 450 sm
Suzuki Bandit 600