facebook
System PJ
to 129 370 pojazdów na 669 381 fotkach
logowanie pamiętaj mnie zapomniałem hasła

MZ ETZ 150 1990r

Oglądano już 4413 razy
Zobacz także: Opinie kierowców o MZ ETZ 150 »
  • Rocznik

    1990 r.

  • Właściciel

    bery125

  • Kategoria

    Off-road

  • Lokalizacja

    Kraków

  • Przysp. 0-100 km/h

    0.00 s

  • Opis

    Motor zbudowany na wzór maszyn do trialu klasycznego z lat 70 i 80.
    Na pewno do ostrego trialu się nie nadaje bo rama jest seryjna, jednak do lekkiej turystyki przełajowej w zupełności wystarcza.

  • Tuning

    Przeróbki polegały przede wszystkim na odchudzeniu motocykla i zabezpieczeniu przed ewentualnymi uszkodzeniami, przy zachowaniu właściwości drogowych i zgodzie z wymogami kodeksu drogowego.

  • Silnik

    Silnik bez przeróbek, założony jedynie filtr stożkowy, kolanko wydechowe poprowadzone górą nad silnikiem i zmienione przełożenie końcowe.

  • Zawieszenie

    Bez zmian.

  • Plusy i minusy pojazdu

    Waga z paliwem 101kg.Mały zasięg i siodło niezbyt wygodne na dłuższą jazdę

    ...jednak to nie motor do turystyki tylko do zabawy więc nie ma wad - same plusy.

    Żadnych kompromisów - po prostu MZ!

  • Marzę o...

    już spełnione:)

Komentarze (15)

  • 2011-03-06 16:06:58

    strasznia oszpecona ale każdy ma swój gust

  • 2010-06-23 15:20:56

    Koszty spore - ok 2 tyś zł nie licząc samej mz która była w dobrym stanie.
    Wkrótce nowe zdjęcia bo moto przeszło kolejną przemianę:)

  • 2010-06-23 15:17:15

    Planowanie i budowa zajęła mi pomad rok, ponieważ wymyślenie wielu rozwiązań technicznych nie przyszło tak od razu, ale w sumie to ok 3 miesiące było konkretnej pracy.

  • 2010-06-21 14:11:11

    ile kosztowała Cie budowa tego sprzęta i ile trwała? Pozdrawiam i zapraszam do obejrzenia mojego Kawasaki.

  • 2010-06-21 14:10:05

    To sie nazywa prawdziwy customizing a nie jakiś pseudo-wiejski "tjuning" a la "CBR" zrobiony z WSK. Gratuluje pomysłu i wykonania. Daję 11/10. Chcialbym sie jeszcze dowiedzieć, ile trwała i kosztowała Cie budowa tego spr

  • 2010-05-06 17:44:55

    Niezła maszyna. 10/10 Tylko ja na twoim miejscu ujebałbym tylni błotnik i dał jakiś nowy albo go wyprościł, bo ten błotnik troche psuje wizerunek tego moto.

  • 2009-06-05 11:22:10

    Podziwiam projekt, ciekawe jak to zachowuje się w terenie. Czy ta blacha młotkowa nie jest trochę za ciężka ? Cyba lepsza byłaby aluminiowa. Pozdrawiam.

  • 2009-05-30 12:41:17

    Super sprzęt!!
    ładny i zadbany
    10/10 pozdro
    i zapraszam do mnie


    WPADNIJJ DO MNIE :D

  • 2009-05-30 12:07:41

    Wypas maszyna,ładna i zadbana, zapraszam do obejrzenia moich pojazdów.Życzę szerokości, dobrych dróg i niezapomnianych przygód;)

  • 2009-05-30 11:21:19

    Extra moto. Fajny kolorek,pasuje do moto.
    10/10
    Pozdrawiam
    oraz
    Zapraszam ocenić moją RSke.

  • 2009-05-29 20:36:21
    Użytkownik usunięty

    Piękna Mz, widać że dbasz. Chciałbym się na takim czymś przejechać ;p Pozdrawiam i zapraszam do mojej WSK i Ogara 200 ;]

  • 2009-05-29 18:19:39

    Piękna maszyna tylko pozazdrościć.U mnie 6/6.Pozdro i zapraszam do skomentowania mojego steeda.

  • 2009-05-29 18:09:30
    Użytkownik usunięty

    ładny sprzęcik! daję 10/10 Pozdrawiam i zapraszam do skomentowania mojego "Knighta"

  • 2009-05-28 21:44:08

    bardzo ciekawa :) fajnie zrobiona :D

    pozdro :)

  • 2009-05-28 21:37:30

    jak byś zmienił ten zbiornik i tę osłonę na tłumika to by była fajna
    6/6
    pozdro

Dodaj komentarz

Komentarze mogą dodawać tylko zalogowani użytkownicy.

Nie masz jeszcze konta? Zarejestruj się!

Losowe pojazdy

  • KTM 125 EXC
  • Kingway Coliber
  • Romet Ogar 200
  • Opel Astra
  • Kawasaki GPZ 500
  • Romet Pony 50

Co robią kierowcy na PJ