Jeśli masz uwagi odnośnie serwisu Polskajazda.pl - napisz do nas:
1988 r.
Krasnobród
143 cm3
12 KM
0.00 s
Motocykl kupiłem za okazyjną cenę ale był w tragicznym stanie.Niedziałająca elektryka,ciągnące sprzęgło,urwana sprężyna na stopce od biegów,pourywane kierunkowskazy i mnóstwo innych mniejszych bądź większych niedociągnięć.Ogólnie to motocykl był po powodzi więc było mnóstwo rdzy a w silniku błota:D Wszystko co się dało zostało odmalowane a plastiki, gumy itp albo wymienione na nowe bądź wypastowane, nabłyszczone.
Ogólnie to postanowiłem dać mu drugie życie i na pewno nie żałuję:D
Tylko lekki tuning dla poprawy wyglądu wizualnego a mianowicie:
-Tank Pad na baku
-Manetki
-Wypolerowana głowica
-Białe tarcze zegarów
-gniazdo zapalniczki
-uchwyt pod GPS
-światła awaryjne
-zmieniony tylny błotnik na plastikowy
-założone bagażniki boczne
-wypolerowane obręcze kół
-założony gaźnik z jawy 350
Przeszedł kapitalny remont. Wymiana wszystkich łożysk,simeringów,wał był o dziwo w nienagannym stanie więc nie było potrzeby go regenerować.No i oczywiście silnik został porządnie wymyty z błota którego było więcej niż oleju :D Teraz śmiga aż miło:P
Oryginalne wystarczające do spokojnej jazdy tym motocyklem.
Tylnie amorki po regeneracji, przód tak samo wymiana uszczelniaczy, nowy olej 10W do lag.
Pierwsza jazda po remoncie:D Wiatr we włosach, śpiew silniczka zagłuszany przez śpiew ptaków:D
Po prostu cud miód malina :P
Obecnie (11.2012) przejechane od remontu 13256km.
Co do motocykla niech wozi mnie jak najdłużej. Wszytko co było do zrobienia jest już praktycznie zrobione.Cieszy oko każdego dnia:)
Dla mnie ten motocykl posiada same plusy:D m.in.
+ praca silnika
+ przyśpieszenie i ogólnie duża moc jak na taką pojemność no i swój wiek.
+ hamulce
+ dotychczas bezawaryjność
- trochę duże spalanie
- tendencja do podnoszenia przodu
tym żeby zostać milionerem...
kawał dobre roboty odwaliłeś pozdrawiam i oby tak dalej
dobrze że uratowałeś taką piękną etezetke!
Ja też przechodze to samo.(MZ ETZ 251)
Marcin90 pozdrowił kierowcę pojazdu